dan kan je van die speciale burgers meenemen ofzo? ;P en dan in folie doen zodat het niet in aanraking komt met het andere vlees je kan vlees heel makkelijk op folie doen op de bbq. hoe gaan we het doen? iedereen zn eigen vlees meenemen ofzo? en wanneer ? heb 22 juni al een bbq met de klas, en 7 juli heb ik er ook 2
Er is zo'n site en daar kan je hele paketten bestellen, dus bijvoorbeeld zoveel hamburgers, zoveel speklapjes. Ik weet niet meer precies kan dat eens vragen aan mijn ma, want wij hebben dat ook een paar keer gedaan. Ze komen het dan gewoon bij je huis afleveren, in een grote kist, met borden en al, en dan als je klaar bent gooi je alle vieze vaat terug in de kist en zet hem buiten voor de deur en komen ze hem de volgende dag ophalen. Ideaal. Dus kan eens kijken wat de prijzen daarvan zijn, en dan kunnen we dat verdelen (als het niet veel duurder is dan uit de winkel). Misschien hebben ze ook wel vegatarische dingen daar.
Tis wel handig als we weten wat we gaan doen e.d. dat we niet straks tegen een probleem aan lopen en dan is het weer te laat en dan komt er weer niet van
jaa graag bij nikki! mag van mn moeder nooit naar een meeting maar deze is zo dichtbij dat het wel mag! oh gingen we picknicken? ik vond BBQ ook wel leuk