En als we het dan naar juli schuiven zodat het wat verder voor uit is? Of zijn er dan veel met vakantie?
Hihihi kom anders sowieso een keer een afternoon tea bij je ophalen hoor Meloen!Maar heb op het werk geen vast werkdagen. Pas mij werkdagen aan op de werkdagen van hubs met z'n ploegendiensten, dus even afwachten wanneer ik precies moet werken
in juli is mijn abonnement al wel verlopen, dus dan wil ik graag gebruik maken van mijn eigen optimel euro's hihihi.dus dan kunnen nog 5 anderen op de korting mee.
Ik kan elke dag wel liever niet in het weekend Ik heb ook optimel punten ook als ik niet mee kan mogen jullie die wel gebruiken.Megan als jij mee gaat mag ik dan met je mee rijden
Mmm nadeel is die zaterdag hebben wij ook een dagje weg en als ik Ruben 2 dagen uit ritme haal dan is hij niet te genieten
Als iedereen 6 juli kan dan kunnen wij denk ik ook wel.Zal het dit weekend sowieso ff met hubs overleggen 10 euro is echt niet duur.
Ok.. ff overzichtje.. vrijdag 6 juli: steeszaterdag 7 juli:vrijdag 13 juli: steeszaterdag 14 juli: steesvrijdag 20 juli: steeszaterdag 21 juli steesvrijdag 27 juli: steeszaterdag 28 juli: stees