Bij mij ook het eerste weekend van juli niet (eind juni/begin juli). Dus bijvoorbeeld het weekend van 7 juli of van 14 juli? Ik kan wel enkel in het weekend en Brice ook (ivm vervoer).
Mijn voorkeur gaat naar de Drunense duinen, ik vind het echt prachtig. Maar sluit me natuurlijk aan bij wat de groep wilt
Brechtse heide is een vijver/meertje aanwezig en vrij goed gelegen ook voor de bokkers die van Nederland moeten komen? Mag je ook met paarden op als ik me niet vergis
evaclaeye
Geplaatst: 06-06-12 17:58
Ja het is mijn eerste kennismaking met fotomeetings, dus het is de eerste keer dat ik over de Drunense duinen hoor :p Als iemand een mooi Belgisch voorstel heeft mij ook goed hoor :p Dat is Brecht is mij ook goed als dat daar mooi is. En ja er zijn al modellen, er stond een overzichtje op pagina 1 dacht ik..
_Sanne
Geplaatst: 06-06-12 20:08
obelix schreef:
Mits ik de datum kan en met _Sanne mee kan rijden dan kom ik ook graag als fotograaf
Tuurlijk mag dat!
Seni
Geplaatst: 06-06-12 20:13
ik zou ook wel meewillen als fotograaf, kom vanuit Breda/Tilburg dus alles wat een beetje tegen de grens aan blijft is voor mij wel te doen! Heb eventueel nog wel een modelletje, met 4 poten maar is geen paard haha, kan eventueel mijn pup dus meenemen.
Lommel is vanuit turnhout al bijna 3 kwartier rijden en dus met de trailer nog langer.. Is best een eindje uiteindelijk
evaclaeye
Geplaatst: 07-06-12 09:31
Het is van bij mij 1u20 minuten rijden zonder trailer, dus ga wel even onderweg zijn ^^ Maar ik dacht dat 1u met de trailer voor niemand een probleem was of heb ik dat verkeerd gelezen?
stefaniepje
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-12 10:52
Seni, Het lijkt me leuk dat je je pup meeneemt!
Ik heb enkele foto's gezien en de Lommelse Sahara lijkt me ook weer een geschikte locatie! Natuurlijk is het weer wat meer uit de richting, of hoe zeg ik het . Ik heb weer een voorlopig lijstje gemaakt! Kijk even mee of ik niemand gemist heb
Fotografen: _Sanne Mabotje obelix dvfotografie stefaniepje tesseke Joycebunny Seni Modellen: evaclaeye (paard) Yontheke (paard) Brice (paard) Seni (hond)
Lommelse Sahara ga ik best vaak naartoe. is hier ook maar 15 minuten / 20 minuten vandaan Is erg mooi daar!! Als het droog is is het zand erg los en zwaar,, onthoud dat wel
Dus hebben we dan een definitieve lokatie? En datum? Ik breng mijn hond ook nog mee als model. Een mooie border collie kruising die zot is van sprintjes zetten en van water
Dat denk ik ook, daarom dat ik het ook maar even vermeld... De modellen die er nu bij staan zijn dan al definitief?
obelix
Geplaatst: 09-06-12 16:27
imo niet,lijkt me beter een lijst te maken waar iedereen zich op zet en dat de fotografen daar uit kunnen kiezen.Zo word het 9 vd 10x gedaan en dat werkt het fijnste Maar dat zal ik aan de TS over laten