sorry, we hebben al wel gekeken naar de aanmeldingen maar wegens drukte omrent het benefiet (www.trailteam.nl) Zijn we er niet aan toe gekomen terug te mailen..
Er kunnen nog steeds modellen aangemeld worden!
Birmaantje
Geplaatst: 12-06-12 09:41
Ik ben benieuwd of ik mee mag Hier een foto van onze eerste shoot afgelopen zondag
Ik heb me net ook opgegeven met mijn tinker merrie.
Ik ben nu 2 keer als fotograaf mee geweest naar een meeting en het lijkt me dan ook heel erg leuk om het een keer van de modellen kant mee te mogen maken.
IMANDRA
Geplaatst: 16-06-12 01:47
Oeh, weeral zulke lekkere beesten, haha .
Succubi
Geplaatst: 16-06-12 21:39
An0uk14 schreef:
Hahahaha, zodra ik een bal hoor in combinatie met Gráni moet ik weer spontaan lachen xD Dat filmpje blijft geniaal hihi.
NeverGiveUp@ Ik weet dat Lotte en Femke het afgelopen week ontzettend druk hebben gehad en Lotte momenteel ook een blokstage heeft. Het zou dus kunnen dat het er daardoor even bij ingeschoten is? (:
Succubi@ Haha, hoorde dat je het uitgebreid wilde vieren? Ga je hem versieren met slingers hihi?
NeverGiveUp
Geplaatst: 19-06-12 15:14
Nou ja eerst werd het vrijdag en toen had ze gezegt vergeten en nu is er nog niks, het lijkt me dat het er bij ingeschoten is ja, daarom zeg ik even iets
Het lijkt me namelijk nogsteeds hartstikke leuk
Succubi
Geplaatst: 19-06-12 15:20
An0uk14 schreef:
Succubi@ Haha, hoorde dat je het uitgebreid wilde vieren? Ga je hem versieren met slingers hihi?
Yups! Al zijn feestartikelen zijn al bij elkaar gespaard, waaronder honderden hartjes stickers, een grote roze opblaas 3 en nog veel meer Dus als iemand al met zijn camera wilt oefenen? 1 of 2 juli is D-day
Ik kom ook even hallo zeggen Ik ben een van de fotografen die aanwezig zal zijn Kom net terug van 3,5 Australië vandaar dat ik nu pas hallo kom zeggen haha. Ik zie weer erg mooie paarden voorbij komen! Wat heb je een prachtpaard Succubi
3,5 dag, week, maand, jaar? Was het mooi in Australië? Dank je . Ik hoop dat ik hem slank kan krijgen tegen de tijd van de foto shoot . Maar eerst volgende week zijn verjaardag vieren, dan mag hij nog van een gebakje snoepen
Mnon1994
Geplaatst: 24-06-12 13:22
Ben net gevraagd of ik met mijn haflinger ruin Wander wil komen. en daar zeg ik geen nee tegen!
Wander is een Haflinger ruin van 7 jaar. ik start met hem in het L1 dressuur. wander is 1,44 groot. heeft manen van ongeveer 90 cm lang ( kan eventueel ook in een nette hengstenvlecht als jullie dit mooier vinden, zie de laatste foto) heb 2 keer eerder een fotoshoot met hem gedaan. op de grinkelse heide. in 2010. en op de gortelseheide 2011 ( heb daar de foto's zelf geschoten, doe ook aan fotografie:D)
heb van met losse manen en mooie stand foto's niet echt recentelijke foto's. heb meer foto's van ohz.
Deze foto's zijn van sep 2011. ma veel is hij niet verandert
Zijn op dit moment nog minimaal 3 mensen aan het afwachten die nog even een klein ding moeten navragen. Verder willen we natuurlijk ook een reservelijst opbouwen.
De mensen die zijn afgewezen hebben een PB. Helaas hebben wij jullie moeten afwijzen omdat we dan al z'n soort paard op de lijst hebben staan. of op een eerdere meeting gehad hebben. We willen uiteraard variëteit blijven houden qua modellen.