[Besloten] Vwo eindexamenfeestje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes

Re: [Besloten] Vwo eindexamenfeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 15:08

Ja, twee Marloessen :j Die andere heet xMarloess ofzo? Volgensmij heb ik me maar twee keer aangemeld, heb in ieder geval maar een keer m'n naam en emailadres ingevuld. Wel een keer de data dat ik kan veranderd omdat ie de eerste keer dus niet klopte.

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-12 15:15

Haha nou ja, we zien wel. Waarschijnlijk vult toch niet iedereen het in en gaan we gewoon voor de datum die iedereen het beste past (dus waar de meeste mensen kunnen) en dan maakt een Marloes meer of minder ook niet uit :+

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-12 15:45

Oeh, ik zie net iets heel leuks:

19 juni kan tot nu toe iedereen, dus kijk vooral daar even goed naar!

Ik dacht ik zet het hier ook nog even neer :')

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 16:12

Heb het ingevuld :)
De kans dat ik kan hangt er ook van af of ik volgende week wordt aangenomen ergens, dan moet ik wss fulltime aan het werk.

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 16:46

Aight! Mijn quote in de opening! :D nu moeten we natuurlijk wel racoon vragen O:)

I'm in! Amsterdam is qua afstand beter te doen, maar ik vind de wei-party ook heel leuk, en ik heb een tent! Ik ga ff invullen!

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-12 16:54

xCathy schreef:
Aight! Mijn quote in de opening! :D nu moeten we natuurlijk wel racoon vragen O:)

Dat mag jij regelen :D

Tot nu toe zijn er maar twee mensen geweest die ook hebben aangegeven wat ze het liefste zouden willen (beide Nijmegen :') ) dus daar heb ik nog niet echt een beeld van.
Wat iemand anders trouwens al eerder opperde vind ik wel heel logisch klinken: als we met een grote(re) groep zijn, is uitgaan misschien een beetje lastig, omdat je elkaar kunt kwijtraken enzo. Daar heb je op een wei van 2,5 ha niet zo'n last van :P

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 17:02

Haha wordt het wel een dure party aangezien ik niet denk dat ze het voor noppes doen :=

Ik heb bij de opmerkingen onderaan gezet dat ik beide oke vind!

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-12 17:14

Hahah ja dat zal wel. Zou cool zijn, maar ik vermoed niet realistisch :')

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 17:25

Nijmegen is echt onwijs ver, maar wel leuker en handiger.
Heb ook tenten genoeg, wel opletten dat je hem niet bovenop een hoopje paardenpoep opzet :')

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-12 18:13

Haha. Gelukkig hebben onze paarden hele plekken waar ze nooit zullen poepen en plekken waar ze nooit eten omdat ze er poepen :') En uiteraard ruim ik van tevoren even op :D

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 20:42

Ik ben een beetje afwezig geweest in het topic tijdens de examens, hield het allemaal niet meer bij :P
Maar uiteraard ben ik van de partij! Ik zal zo dat ding invullen.

En het kan inderdaad bij mij, maar bij mar_fay lijkt me ook heel leuk :D
Er zei op de vorige pagina iemand iets over uitgaan en dat dat ook wel op donderdag zou kunnen. In Amsterdam kan je echt iedere dag uit, zondag sluit alles om 3 en de rest van de week gaat het de hele nacht door, dus de dag maakt daarvoor niet uit :P
Nog wat meer info: we hebben dus ook nog de keuze tussen twee huizen bij mij, wat we het leukste vinden. M'n ene huis staat op het water met een terras met openslaande deuren. Met mooi weer is dat super omdat je dan ook kan zwemmen vanaf het terras. Maar dat huis is in Weesp, van daaruit kan je wel uit in A'dam maar dan moet je met de taxi of met de eerste trein terug, dus dat wordt duur of heel laat thuis dan.
M'n andere huis is in Amsterdam met een grote tuin en woonkamer. Dan kunnen we barbecueën en lekker eten en drinken enzo, en ter plekke besluiten of we wel of niet uit willen. Thuis blijven is ook altijd een optie, genoeg ruimte. (niet denken dat ik een gigantisch huis heb, maar m'n woonkamer is redelijk groot, voor Amsterdamse begrippen :P) Naar Amsterdam Centrum is het een half uurtje, dan gaan we met de metro en met de nachtbus terug (normaal fiets ik, maar ik heb geen twintig fietsen tot m'n beschikking ;))
Iedereen kan sowieso wel blijven slapen, binnen op luchtbedjes ;)

Ik vind het super leuk dat we dit ook echt gaan doen! Mij maakt echt niet uit of het bij mij is of bij mar_fay, als het bij mij is is het meer werk voor mij, bij mar_fay moet ik drie uur reizen :P
Oh, en ik heb een tent!

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 20:52

Haha, ik heb heel mooi m'n voor- en achternaam ingevuld uit automatisme :P

Maar ik heb hem ingevuld dus!

Ik ben een hele week op examenreis en daarna ook nog een paar dagen met vriendinnen weg, dus er is eigenlijk maar één week waarin ik echt kan. Maar de 19de kan ik! :)

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 20:55

De 19e wordt steeds aantrekkelijker. Amsterdam klinkt zo leuk maar nijmegen is voor mij dichterbij. Daarom heb ik dat de eerste voorkeur gegeven en erbij gezegd dat het me eigenlijk niet uitmaakt.

Nienkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 20:58

Echt bijzonder dat tot nu toe iedereen de 19e kan! :D

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 21:54

Ah oliebol ik kan wss geen doordeweekse dagen! Mijn moeder is niet zo gek om mn krantenwijk over te nemen omdat ik naar een feestje wil.. Alleen als we naar Nijmegen gaan kan t wel want dan neem ik gewoon de trein naar huis van 1 uur ofzo. Ik ga dus sowieso bij alle doordeweekse dagen 'liever niet' invullen, maar dat kan dus evt wel :j

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:12

Voor mij is Amsterdam juist weer handig, Nijmegen ligt echt in een uithoek van t land vanaf hier, moet ik volgensmij nog overstappen met de trein ook!

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:15

Tutti_Frutti schreef:
Voor mij is Amsterdam juist weer handig, Nijmegen ligt echt in een uithoek van t land vanaf hier, moet ik volgensmij nog overstappen met de trein ook!

Woon jij in een grote stad :')
Ik moet al overstappen voor een dorp 16km verderop. Overstappen is toch niets geks :P?

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:18

Ik moet een half uur met de bus naar Spijkenisse, een half uur met de metro naar Schiedam of Rotterdam centraal en dan nog de trein enzo!

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:21

Tutti_Frutti schreef:
Ik moet een half uur met de bus naar Spijkenisse, een half uur met de metro naar Schiedam of Rotterdam centraal en dan nog de trein enzo!

Ja okee daar is het treinenstelsel goed te doen. Je zou een halfuurtje langer onderweg zijn dan ik. Woon tussen Roosendaal en Dordrecht. Gaan treinen naar van alles, maar moet haast altijd overstappen dus ben het nu gewend.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:40

Ik heb nog nooit moeten overstappen met de trein! Ben alleen naar den haag, leiden enzo geweest! Maar wordt vast geen probleem :)!

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-12 22:46

Overstappen met de trein is retesimpel. Ik reis vaak met de trein, superfijn :j
Leuk dat iedereen tot nu toe kan op de 19e, waarschijnlijk wordt het die dan :D

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-12 22:50

Haha ik moet eigenlijk ook bijna altijd wel overstappen als ik verder ga dan Arnhem of Den Bosch. Ik ga regelmatig eens naar Eindhoven, dan moet ik altijd op Den Bosch overstappen. Als ik naar een dorp verderop van Eindhoven moet, dan is het zelfs 2x overstappen. Ach, ik ben al lang blij dat we een station hebben, een aantal dorpjes hier rondom hebben dat niet eens :Y)

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 00:12

Naar Amsterdam vanuit Hellevoetsluis duurt ook wel even, ik spreek uit ervaring :+ (ik heb om het jaar een zeilwedstrijd in Hellevoetsluis). Maar vooral het eerste stuk, als je eenmaal in Rotterdam bent is het wel oké.
Ik ga vanuit m'n vaders huis met de trein naar school, ik ben ook een echte treinreiziger. Al moet ik zeggen dat de lol er wel af gaat als je het drie keer in de week doet, zes jaar lang...
Maar lange stukken, zoals naar Nijmegen, vind ik altijd wel leuk.
Hoe komen we nou opeens op treinen?

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 00:32

Klopt, maar als je eenmaal instapt in de trein bij Rdam Centraal ben je er in principe zo.
Nijmegen is dan nog 2 uur volgensmij. Grappig dat je hier wel eens komt zeilen!

Maargoed, heel veel verschil maakt het niet :)

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 09:22

Sanned schreef:
Naar Amsterdam vanuit Hellevoetsluis duurt ook wel even, ik spreek uit ervaring :+ (ik heb om het jaar een zeilwedstrijd in Hellevoetsluis). Maar vooral het eerste stuk, als je eenmaal in Rotterdam bent is het wel oké.
Ik ga vanuit m'n vaders huis met de trein naar school, ik ben ook een echte treinreiziger. Al moet ik zeggen dat de lol er wel af gaat als je het drie keer in de week doet, zes jaar lang...
Maar lange stukken, zoals naar Nijmegen, vind ik altijd wel leuk.
Hoe komen we nou opeens op treinen?

Over hoe jullie bij ons zouden komen - en hoe lang dat wel niet duurde/duurt voor sommigen ;)