Fotoshoot palomino paarden/pony's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 19:41

Ikzelf kom uit Hellevoetsluis ligt bij Rotterdam in de buurt., is best een stuk van Utecht vandaan, maar dan zal ik het aan mijn vader moeten vragen of die zin heeft om een stuk te reizen, ik moet de plannen voor een fotomeeting sowieso nog vragen, maar over het algemeen is m'n vader nooit moeilijk, dus ik denk en hoop nu ook niet!

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:42

Misschien is het handig om de topictitel ook te wijzigen, zodat mensen met een valk, etc ook weten dat ze welkom zijn?

Misschien ook handig om een lijst te maken met fotografen die zich hebben opgegeven?

Fotografen die zich hebben opgegeven (op volgorde van inschrijven):
1 WiancaR
2 MyLittleLove
3 Missfcdb
4 Romana01
5 Laraax
6 NinaCharlie
7 Nicollol
8 dvfotografie
9 Szan
10 hamsterfan
11 MadelonSunny
12 RusselNuwell

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:43

Bieschbos is niet toegankelijk voor paarden geloof ik. Zoals ik al zei, een andere locatie vind ik prima.... maar dan moet ik eerst op zoek naar iemand die me kan brengen.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:43

Heb je wel eens een meeting meegemaakt? Snap je dat je als je het organiseren wilt je niet meekunt met je paard omdat je dan geacht word de gehele dag aanwezig te zijn?

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 19:44

Uhm nee eigenlijk niet?
Ik dacht dat je dan gewoon met z'n alle wat kunt organiseren en zelf ook mee kunt doen..
Hoe wijzig je de titel?..

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:45

Ik heb evt 2 welsh a palomino's in de aanbieding! Woon in Zuid Holland, kan niet achterlijk ver reizen (mochten jullie ze leuk vinden ;) )

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Bellarose op 20-05-12 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:46

Rowenaduke schreef:
Uhm nee eigenlijk niet?
Ik dacht dat je dan gewoon met z'n alle wat kunt organiseren en zelf ook mee kunt doen..

Als ik jou was zou ik of de organisatie aan iemand anders overlaten of je wat meer gaan verdiepen in wat een meeting organiseren allemaal met zich mee brengt. Het is niet even wat organiseren. Degene die het organiseert moet zorgen dat de dag goed verloopt. Je moet weten wat je moet doen ;)

Mod pb'en, die kan dat alleen ;)

capopjekop

Re: Fotoshoot palomino paarden/pony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:48

Waarom zou je het dan organiseren als je zelf niet eens mee kan doen? Dan heb je er toch ook niets aan. Gewoon zorgen dat je het kleinschalig houdt, dan kun je zelf best wat foto's laten maken van je paard.

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 19:50

MadelonSunny schreef:
Rowenaduke schreef:
Uhm nee eigenlijk niet?

Als ik jou was zou ik of de organisatie aan iemand anders overlaten of je wat meer gaan verdiepen in wat een meeting organiseren allemaal met zich mee brengt. Het is niet even wat organiseren. Degene die het organiseert moet zorgen dat de dag goed verloopt. Je moet weten wat je moet doen ;)

Mod pb'en, die kan dat alleen ;)

Ja, dat lijkt me inderdaad ook beter!
Heb er geen ervaring mee, en ben er ook niet zo handig mee blijkbaar..
Wie moet ik pb'en?
Kan ik dan zelf wel mee doen met m'n pony, want dat lijkt me juist ook leuk.
Ik opende dit topic, gewoon om te kijken voor belangstelling, alleen zelf organiseren helemaal bedoelde ik ook niet haha, daar ben ik niet handig genoeg voor.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:53

Fotomeetings zijn bedoelt voor fotografen om hun portfolio uit te breiden. De modellen krijgen eigenlijk een gratis fotoshoot. Als je graag een fotoshoot van je paard wil, huur dan een fotograaf in. Ik ben van mening dat fotomeetings georganiseerd dienen te worden door fotografen omdat het om hun portfolio en/of ervaring uitbreiden gaat. Tegenwoordig zijn er zoveel mensen die, kort door de bocht gezegt, een fotomeeting organiseren zodat hun paard gratis op de foto komt. Fotografen verdienen hier vaak niks of weinig aan en zo wordt het werk voor de fotograaf ook steeds moeilijker.

@TS Een moderator, moet je even kijken welke mods er op dit forum zitten ;)
Ik ben eventueel bereid om de organisatie op me te nemen afhankelijk van de locatie en datum die jij in je hoofd hebt.
Vaak gaat het zo dat een fotograaf een fotomeeting organiseert en modellen zich in kunnen schrijven tot een bepaalde datum. Dan gaan de fotografen kiezen welke modellen ze mee willen hebben.

QueLee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:55

Ik heb wel een palomino, maar dat is helaas nogal een stresskip in nieuwe situatie's... -O-

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 19:57

Oke, bedankt voor je uitleg!
Als jij de organisatie op wilt nemen, vind ik het goed?
Degene die de organisatie op zich opneemt kan dan ook zelf de plaats/datum uitkiezen denk ik?

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:01

Okee prima :)
Als jij dan Duke of Sheran pbt met de vraag of ze de titel willen veranderen in iets van 'Fotomeeting paarden met speciale kleurtjes' Verzin iets leuks xd Dan ga ik het verder organiseren.
Ik zit te denken aan een za of zo in week 22, 24 of 25. En dan de kant van Soestduinen of Utrechtse Heuvelrug op.
Met 8 fotografen en 8 modellen. Ik weet uit ervaring dat dit het makkelijkste aantal is.

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 20:05

Oke zal ik doen!
Ik wil mijn pony ook wel opgeven als model, als je dit goed vindt, want jij moet natuurlijk kiezen!
Ik zal alleen maar in week 25 kunnen, in week 22 is mijn vader op vakantie, en in week 24 moet ik met mijn pony naar de kliniek, en dan moet hij altijd een paar dagen rust, dus vandaar..

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:07

Ik zou het wel heel leuk vinden. Maar het is helemaal afhankelijk van datum en plaats. Vooral omdat ik vervoer moet regelen. Ik heb wel een trailer maar op het moment helaas geen auto die de trailer mag trekken. Ik woon in de kop van Noord-Holland en wil dus niet helemaal naar Noord-Brabant oid.

Mijn paard:
Afbeelding

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:08

Rowenaduke schreef:
Oke zal ik doen!
Ik wil mijn pony ook wel opgeven als model, als je dit goed vindt, want jij moet natuurlijk kiezen!
Ik zal alleen maar in week 25 kunnen, in week 22 is mijn vader op vakantie, en in week 24 moet ik met mijn pony naar de kliniek, en dan moet hij altijd een paar dagen rust, dus vandaar..

Ja tuurlijk kan je 'm opgeven!
Ik kan helaas week 26, 27, 28 en 29 niet. Dan wordt het augustus en dat is zo ver weg. Of iemand anders moet de organisatie op zich nemen.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:09

Oef met 8 als aantal zal ik wel net op de reservelijst vallen dan waarschijnlijk, maar dat is even afwachten natuurlijk :=. Kwa datum moet ik even kijken.

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:10

Ik wil wel fotograaf zijn!!

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:11

hamsterfan schreef:
Oef met 8 als aantal zal ik wel net op de reservelijst vallen dan waarschijnlijk, maar dat is even afwachten natuurlijk :=. Kwa datum moet ik even kijken.

Er moet nog een datum en locatie gekozen worden. Daarbij vallen er in de week voor de meeting altijd 2 fotografen af dus ik denk dat dat wel mee zal vallen hoor :P

Ik ga vanavond even alles op een rijtje zetten, eerst eten :=

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:38

Voor locatie Soestduinen moet er door de modeleigenaren € 6,- voor een dagpas betaald worden. Bij de Utrechtse Heuvelrug is dat niet het geval. Echter zijn de Soestduinen mooier naar mijn mening.
Wat is jullie voorkeur?

Rowenaduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-12 20:42

Ben bij beide plekken nog nooit geweest,
op foto's zien de soestduinen er wel heel mooi uit, een echte plek om te fotograferen volgens mij?
De utrechtse heulverug vind ik er opzich ook niet verkeerd uitzien op foto's, daar is op foto's ook heide te zien? Dat is ook mooi om in te fotograferen naar mijn mening.

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:50

Soest is ontzettend leuk om te fotograferen, heb je nog best veel afwisseling. :)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:53

Jaa precies. Voor de fotografen is Soest ook leuker. Alleen moeten de modellen bereid zijn om die 6 euro te betalen :P

dvfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:54

Ik zal gewoon datums van eind juni in een rijtje zetten in van in augustus en september en dan kijken wanneer iedereen het meesten kan. Want week 25 is al over 4 weken....wel erg snel.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:57

Het is inderdaad al best snel zie ik nu pas :=
Als het augustus/september wordt organiseer ik het liever niet. Dan organiseer ik zelf een fotomeeting. En 2 in korte tijd is wel erg druk heb ik rond 5 en 12 mei gemerkt :+ Daarbij ga ik dan ook studeren dus dan is 1 meeting om te organiseren wel even genoeg. Als iemand anders het wil organiseren vind ik het ook prima. Dus wie wil? :')