Lijst + tijden clinic Judith Scholte 16-11-2003

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 00:42

Ach, de ene jas is een oude ruiterjas, en de ander een jack wat ik niet leuk meer vind voor "gewoon" en toevallig precies bij mn beige broek (zie profiel!!!!!) past met een lichte trui die ik ook gewoon aan heb. Dus het is geen "opzet" setje speciaal voor t paard!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 00:45

Zou ik ook zeggen hoor....

Vooruit, ik geloof je Haha!

Ik heb er zin in!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-03 08:47

Richtje, super dat je meerijd! Dan kom je dus voor mij in de plaats, weet je meteen je groep al. Alleen heb ik in overleg met Judith de tijden even aan moeten passen, de groepen lopen toch door ipv een kwartier pauze erin. Dus:

1e groep: 11.00 - 11.45

2e groep: 11.45 - 12.30

3e groep: 12.30 - 13.15

Als ik had meegereden had ik gevlochten en uiteraard een van mn setjes aangedaan. Maar OK dan! dat je meedoet hoor Richtje!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-03 08:49

Overigens, heb ik dus nog 1 plaatsje vrij voor Memiro. Ze zou even kijken voor vervanging voor haarzelf, maar ik heb helaas niets meer vernomen. We zoeken dus nog een M/Z ruiter! Caroline (nedforum + Bokt) misschien?

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 09:54

Anoukie schreef:
Alleen heb ik in overleg met Judith de tijden even aan moeten passen, de groepen lopen toch door ipv een kwartier pauze erin.

O das jammer... dan kan je zo weinig van de vorige en de groep erna zien (als je net als ik in de middelste groep zit dus), want je bent voor en na je drie kwartier bezig met op en af zadelen... Hmmmpf, ik zal eens voor fatsoenlijke grooms gaan orienteren, dan mogen zij dat doen voor mij! Haha! Knipoog (grapje hoor...)(alhoewel?)

Caroline81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 10:32

als mijn chauffeur zin heeft dan kom ik wel. ik laat t morgen weten

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:58

Goed zo!

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 10:30

Waarschijnlijk ga ik ook wel vlechten.

Mijn paard zal in ieder geval een setje dragen, of deze wit zal zijn of een andere kleur weet ik nog niet.

Wel jammer dat er geen kwartier pause tussen de groepen zit. Is er de mogelijkheid buiten los te rijden?

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 10:56

horselover23 schreef:
Wel jammer dat er geen kwartier pause tussen de groepen zit. Is er de mogelijkheid buiten los te rijden?

Tja, ik kan er ook nix aan doen Bloos . Alles is in overleg met Judith. Maar er is inderdaad meer dan voldoende mogelijkheid om buiten los te rijden, dus dat is wel fijn!

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 11:16

mmmm ik zou een moord doen voor een rondje Vlasakkers hihi

maar laat ik ook maar vlechten... maar gaan we voor wit? das wel leuk voor een foto...

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 11:35

Ohhh jeetje, dan moet ik ook manen trekken en daar heb ik een hekel aan!!!! Ik vrees dat ik toch voor een coupe troep ga bij mijn paard, tenzij Saluut me overhaald Knipoog

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 11:54

Ja Saluut haalt je wel over! Haha! Als we vlechten hoeven we ook geen manen te trekken Haha! Haha!
Setje?? Mijn paard gaat wel in wedstrijdtenue maar ik absoluut niet....!

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:10

saluut schreef:
Ja Saluut haalt je wel over! Haha! Als we vlechten hoeven we ook geen manen te trekken Haha! Haha!
Setje?? Mijn paard gaat wel in wedstrijdtenue maar ik absoluut niet....!

Hihi, die lange manen van Naat krijg je echt niet meer in een knotje gepropt, daar moet echt een stukkie af Haha!

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:38

hihi ik was ook niet van plan in teneu te gaan Lachen maar ik zal HP ook wel in het wit zetten

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:44

Voor wanneer moet het geld overgemaakt worden trouwens?
Is er trouwens de mogelijkheid om je paard tussendoor ergens neer te zetten (paddock/stal oid). Ik zou namelijk erg graag ook Judith met On top zien rijden. En vrees dat als ik Regina zo lang op de trailer moet zetten, er weinig van de trailer over blijft Bloos!
Laatst bijgewerkt door Richtje op 01-11-03 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 18:23

Zelfde vragen als Richtje...!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:43

Caroline81; weet je al meer?

*is geen schopje hoor Schijnheilig*

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 21:23

Hehe, goed zo weer omhoog geschopt Haha!.

Ik vrees dat het moeilijk wordt om je paard in de tussentijd ergens neer te zetten, aangezien de stallen behoorlijk vol staan en vreemde paarden in je stal zetten is niet echt gewenst denk ik (eventuele ziektes e.d.). Er is een paddock, maar daar kan in principe maar 1 paard in. Dat kan natuurlijk eventueel de "wildste" zijn Haha!. Of we kunnen die dag zelf kijken of er tijd gemaakt kan worden om op en neer te rijden.

Geld svp zsm overmaken, beter te vroeg dan te laat Knipoog.

Enne Caroline, weet je al meer???

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:37

Kan je nog even rekeningnummer en bedrag vermelden Anouk? Het moet wel ergens staan, maar misschien is het het handigst als je het nogmaals vermeld.
Nog een vraagje, ivm mijn vervoer wat ik je had verteld, is er teruggave mogelijk mocht ik helaas toch niet kunnen komen?

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:45

Kunnen we verder ook nog wat details bespreken?

*spreken we eerder af op stal om elkaar te begroeten en eventueel een glaasje te drinken?
*Is het de bedoeling dat we van te voren los rijden? (denk het wel)
*Is er daar een hoefsmid of dierenarts aanwezig? Kore kennende kan het best zijn dat ze met op of afladen een of meerdere ijzers verliest... Frusty

Ik weet dat je er niks aan kan doen, maar blijf het echt super jammer vinden dat er tussendoor niet een kwartiertje tussen zit. Ik zie zo de eerste groep niet (opzadelen en buiten los rijden), en van de laatste groep waarschijnlijk maar een paar minuutjes (afzadelen en met engelengeduld de trailer opladen)... Valt er echt niks te onderhandelen met Judith? Scheve mond

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 22:05

Kleine binnenbak kan zeker niet ook gebruikt worden om een paard even te dumpen? (dan kunnen we er iig twee 1daar en 1 in de paddock kwijt).
Is natuurlijk gezellig om iets eerder wat af te spreken, maar dan zit ik weer met het probleem dat ik m'n paard nergens kwijt kan Scheve mond
Ik denk dat ik sowieso ruim op tijd aanwezig ben, aangezien ik in de eerste groep rijdt....

Voor zover ik weet is er daar geen hoefsmid of dierenarts aanwezig

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 22:07

Heb het rekeningnummer even opgezocht:

Citaat:
Banknummer: 12.30.78.709 t.a.v. Olaf Ramak, Amersfoort (mijn vriend, dit ivm telebankieren). Vermeld svp duidelijk: Clinic Judith Scholte met je eigen naam en je username van het forum (aangezien ik niet iedereen bij zijn/haar echte naam ken). Ik zal het geld aan Judith geven op de clinic dag zelf.

Koortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 22:10

En hoeveel was het ook al weer...? Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 22:14

35 euro Knipoog.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 22:17

Richtje schreef:
Kleine binnenbak kan zeker niet ook gebruikt worden om een paard even te dumpen? (dan kunnen we er iig twee 1daar en 1 in de paddock kwijt).
Is natuurlijk gezellig om iets eerder wat af te spreken, maar dan zit ik weer met het probleem dat ik m'n paard nergens kwijt kan Scheve mond
Ik denk dat ik sowieso ruim op tijd aanwezig ben, aangezien ik in de eerste groep rijdt....

Voor zover ik weet is er daar geen hoefsmid of dierenarts aanwezig

Alles dan wel op eigen risico en als er plaats is,... Je mag denk ik wel gebruik maken van de faciliteiten, maar als je samen met een ander losgooit en er gebeurt iets, is het wel je eigen risico,... Bloos

Ik zal woensdag wel eens vragen, ok?