Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Deelnemers pilotgroep schreef:
- Bellatrix - Marlies
- _Kiki_ - Kiki
- LynnDenise - Lynn
Reserve:- Laraax - Lara
- aprils_joke - Charise
Dat heb je wel gezien. Zou leuk zijn in de zomer met mooi weer, bbq erbij. Zwembad staat er dan ook wel. Voor jacuzzi moeten we naar de zaak van m'n ouders
MadelonSunny schreef:Als je het nog een keer op een centralere plek wil doen kan het eventueel ook bij mij. Mijn haf en welsh staan op loopafstand en teckel in huis. En ik hoef je denk niet te vertellen dat mijn huis en tuin groot zijnDat heb je wel gezien. Zou leuk zijn in de zomer met mooi weer, bbq erbij. Zwembad staat er dan ook wel. Voor jacuzzi moeten we naar de zaak van m'n ouders
Graag wil ik het even uitproberen met klein groepje op iets korter termijn en dan een 2e keer mss wel bij jou thuis. Jullie hebben er iig een mooie locatie voor.
En ideaal dat je modellen aan huis hebt staan.
Vinden jouw ouders dat wel OK?
Als ze het maar van tevoren weten en we alles heel laten.
Wss moet ik dan alleen nog even een beamer zin te scoren/lenen op kantoor. Hebben jullie daar een geschikte muur of scherm voor? Heb alleen nog nooit een beamer gekalibreerd, maar alles moet de eerste keer zijn.
Daar is een witte muur, moeten we alleen de fotolijst weghalen. Zou dat goed zijn? Plek genoeg iig 
Deelnemers pilotgroep schreef:
Data:- Zaterdag 9 juni
- Zaterdag 16 juni
- Zondag 17 juni
- Zaterdag 23 juni
- Zondag 24 juni
Pilotgroep:- Bellatrix - Marlies
- _Kiki_ - Kiki
- aniek1985 - Aniek
- Laraax - Lara
Reserve:
Deelnemers 2e groep schreef:
Data:- Een doordeweekse dag in week 32
Deelnemers:- aprils_joke - Charise
- LynnDenise - Lynn
Reserve:
Docenten:- MadelonSunny - Madelon
- Killyenn - Bibi
- Muurp - Murielle
- Bagheera_206 - Richard
Maar laten we gewoon eerst even de bevindingen van de workshop in juni afwachten bij mij thuis.