ik wil me ook wel aanmelden heb een hond in de aanbieding ( een cuvac is een vrij onbekende witte berghond, naar mensen is ze heel lief maar kan minder aangenaam zijn naar andere honden uit angst) maar er zijn zeker mooie plaatjes van te maken) daarnaast heb ik ook nog een vos quarter in de aanbieding in het weeknd moet wel lukken zeker met mijn hond
o0eefje0o
Geplaatst: 16-05-12 23:38
dit is in bergen tegen de heimolen aan! vond het hier erg gaaf om te rijden! is er meteen naast!
Daar stond mijn paard eerst in de buurt.. Maar je hebt daar niet echt een centraal punt, wat makkelijk te bereiken is met de auto/trailer, toch?
Dit is de Heide waar ik het over heb:
Mistralleke
Geplaatst: 16-05-12 23:45
Leuk idee!
Jasia schreef:
Lijkt me ook wel erg leuk!
Is het dan niet handiger om de Heide te pakken? Lijkt me mooier, ruimer en makkelijker, omdat er genoeg parkeerplaatsen zijn voor eventuele trailers?
Als het op de heide is, wil mijn paard ook wel model staan
lauraaaa
Geplaatst: 16-05-12 23:47
Oo ik heb ook wel interesse! Hangt wel van de datum en locatie af. Ik moet vanuit Zeeland komen maar omgeving Bergen op Zoom is goed te doen. Ik heb een jonge halfbloed lusitano, donkere schimmel met aansprekend koppie ( ) en word dressuurmatig gereden.
En mischien heb ik ook nog wel een hond als model. Een mooie rastypische Vizla. Hij is van mijn vriend dus dat ligt er een beetje aan of hij ook beschikbaar is.