Wellicht kunnen we samen reizen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wellicht kunnen we samen reizen
Marjoow schreef:Citaat:Onder voorbehoud van datum, vervoer etc. lijkt het mij hartstikke leuk!
Naam:
-Maureen-maureen16
-Deborah - Naborah (ovb. datum/locatie/vervoer etc.)
-Amarens-UMD (ook ovb datum/locatie/vervoer etc)
- Marjolijn - Marjoow (ovbv datum/locatie/prijs)
- Leonie - ikke124 (ovb datum/locatie/prijs)
Waar zullen we naar toe gaan (suggestisch):
- picknicken
- pretpark
- Buitenrit o.i.d.
- Filmavondje (?)
Als we willen gaan paardrijden moet je even je rijniveau aangeven zodat we daar rekening mee kunnen houden.
Maureen- redelijk goed maar de galop vind ik nog wel moeilijk. Ik rijd bitloos maat met bit lukt me ook wel.
Deborah/Naborah - Goed. Ook in bezit van ruiterbewijs. Veel buitenrij ervaring.
Amarens - Goed. Veel buitenrij ervaring, ook op het strand incl. rengalop en met drukkere paarden.
Marjoow - Goed, maar ik ga alleen op een braaf paard naar buitenGeen gebok, of getrek
Leonie - Goed, maar stel dezelfde eisen als Marjoow
Ja ik ben een zeurpiet/angsthaas. Ik stap niet zomaar op elk vreemd paard, dus ik wil gewoon graag een braaf paard als we op buitenrit gaanGeen zin in vliegles
En gezien mijn woonplaats en die van jullie zal ik toch echt een eind moeten rijden. Op zich geen moeite mee, maar Drenthe bijvoorbeeld is voor mij ruim 3 uur rijden... Dan ben ik al een volle tank kwijt...
Maar je mag me ook Marjo noemen xD
Geen gebok, of getrek 

Annettu_ schreef:Naam:
-Deborah - Naborah (ovb. datum/locatie/vervoer etc.)
-Amarens-UMD (ook ovb datum/locatie/vervoer etc)
- Marjolijn - Marjoow (ovbv datum/locatie/prijs)
- Leonie - ikke124 (ovb datum/locatie/prijs)
- Samantha - Saaams (ovb locatie)
- Annettu_ - Annette (ovb locatie/datum/prijs)
- Bella - Marlies (ovb locatie/datum/prijs)
Waar zullen we naar toe gaan (suggestisch):
- picknicken
- pretpark
- Buitenrit o.i.d.
- Filmavondje (?)
- Karten (In Huizen of Maarssen)
- Buitenrit
Als we willen gaan paardrijden moet je even je rijniveau aangeven zodat we daar rekening mee kunnen houden.
Maureen- redelijk goed maar de galop vind ik nog wel moeilijk. Ik rijd bitloos maat met bit lukt me ook wel.
Deborah/Naborah - Goed. Ook in bezit van ruiterbewijs. Veel buitenrij ervaring.
Amarens - Goed. Veel buitenrij ervaring, ook op het strand incl. rengalop en met drukkere paarden.
Marjoow - Goed, maar ik ga alleen op een braaf paard naar buiten Geen gebok, of getrek
Leonie - Goed, maar stel dezelfde eisen als Marjoow
Samantha/Saaams- Goed (7 jaar ervaring)
Annette - Goed, maakt me helemaal niks uit.
Marlies - Goed, 19 jaar ervaring met dressuur/springen/buitenritten op elk mogelijk terrein. Paard maakt mij ook niets uit als het maar geen bokker is.
Marjoow schreef:UMayDream schreef:
Schoorl = in Noord Holland volgens mij
Volgens mij is Schoorl in Drenthe![]()
Manege Bakker is in Noordwijkerhout, Zuid Holland.
Mocht er een datum gekozen worden dat ik toch kan dan laat ik het wel weten. Mijn ervaring met buitenrijden is overigens prima, geen problemen met galop of rengalop, maar liever geen bokkende paarden, dit vanwege wat wantrouwen naar vreemde paarden en ook ivm rugklachten.
Het enige is dat je er niet met het OV komt, er zal met auto's gereden moeten worden. Je rijdt er op gelderse paarden en kan ook zonder begeleiding naar buiten. Je rijdt zo de Utrechtse Heuvelrug op. Ik doe er meestal een twee-uurs rit en dan heb je een prima rondje. Als ik niet mee zou gaan en jullie daar zouden gaan rijden kan ik je ook zo een mooie route voorschrijven.