Oooh dames,hier een meelezer c.q bewonderaar van al jullie meesterwerkjes en ik zou heel graag meewillen als dat mag,volg het topic met héél veel plezier en zou dolgraag het haken willen leren,heb wel eens op youtube gekeken,maar al die termen e.d,kortom,ik snapte er niets van. Ik heb een tas vol leuke bollen wol en wat naalden,maar zou happy zijn met deskundig advies en een beetje spieken doet de rest. Ergens een datum in het weekend zou mij ook fijn uitkomen,ik woon zelf vlakbij Eindhoven en moet met het ov,maar als er iemand samen wil liften,rijd ik graag mee en deel uiteraard in de benzinekosten.
Groetjes Linda
tyleysmiley
Geplaatst: 05-05-12 11:19
Oooh dames,hier een meelezer c.q bewonderaar van al jullie meesterwerkjes en ik zou heel graag meewillen als dat mag,volg het topic met héél veel plezier en zou dolgraag het haken willen leren,heb wel eens op youtube gekeken,maar al die termen e.d,kortom,ik snapte er niets van. Ik heb een tas vol leuke bollen wol en wat naalden,maar zou happy zijn met deskundig advies en een beetje spieken doet de rest. Ergens een datum in het weekend zou mij ook fijn uitkomen,ik woon zelf vlakbij Eindhoven en moet met het ov,maar als er iemand samen wil liften,rijd ik graag mee en deel uiteraard in de benzinekosten.
Groetjes Linda p.s:ben dus overduidelijk een beginner,met 0,0 ervaring
Weekend vind ik ook prima, maar dan moet ik het wel ruim van te voren weten ivm. werken (Werk op invalbasis in de zorg)
Krissis
Geplaatst: 05-05-12 11:47
Weekend komt ook hier goed uit, alleen zitten ze erg vol op het moment. Wie doet een paar opties voor zowel datum als lokatie? Enne: zeker is iedereen welkom! Dat is juist het idee, dat we van elkaar kunnen leren!
Dank jullie welllllllll,ik heb niet echt een voorkeur,datum een paar weken van te voren weten zou fijn zijn ivm werk en kindjes(10 juni is voor mij niet haalbaar ivm communie van mijn zoontje)maar voor de rest maakt het me weinig uit.
dobbel
Geplaatst: 05-05-12 11:55
zaterdag of zondag mag hier allemaal, wel ergens in juni/juli deze maand zit ik ook vol.
als iedereen even zegt welke dat ze in die maanden kunnen, dan is het handig prikken, ik zal het vanavond ook even hier neerzetten,
zoals al gezegt het mag hier, mag ook bij krissis, ik heb hier veel ruimte voor als het mooi weer is voor buiten, mocht iemand kindjes hebben en geen oppas, dat kan hier veilig mee en zich prima vermaken, speelgoed genoeg buiten, en ruimte genoeg.
eventueel wil ik ook wel een aantal bij het station in kampen oppikken,
Susanne_
- 3 Juni (Maar dan moet ik het wel vrij snel weten, anders wordt ik waarschijnlijk ingepland) - 17 Juni - 24 Juni - 1 Juli
tyleysmiley
Geplaatst: 05-05-12 12:06
ik kan zaterdag en zondag 2 en 3 juni,16/17 juni,30juni/1 juli(lichte voorkeur voor niet dit weekend,als ik zo vrij mag zijn,dit is nl het laatste weekend voordat mijn kinderen 3 weken naar hun papa gaan),14,15juli kan ik altijd
ik ga dan nog een stapje verder en ga voor 21/22 juli. Ik weet het, het is nog erg ver weg en vakantie. Maar schandalig genoeg is bijna elk weekenden ervoor al wat. Krijg je als je in Almere woont en je sociale leven in Limburg hebt...
jep, das een zondag. Ow Tyleysmiley... Dat zou erg jammer zijn... Kun je wat alternatieve datums geven? Wellicht, als we bij Dobbel zijn, kun je de kids meenemen, die kunnen daar heerlijk spelen
Ik moet de datum ook wel van te voren weten, in verband werk in de zorg. maar tot nu toe kan ik elke weekend in juni en juli Dus als jullie een datum prikken, sluit ik me bij die datum aan.
nou inderdaad, dat zeker maar heb zelf het idee dat het niet echt gewild wordt, gezien de reacties, ik vind het leuk maar het hoeft niet, ben druk zat met verschillende meetings, maar er kan er altijd 1 bij,
het wordt voor mij zo wie zo september, na de vakantie dus.
Krissis
Geplaatst: 23-06-12 10:30
September is wat mij betreft ook prima. Dan zitten we qua vakanties weer in rustig vaarwater, toch? Giolli: sta jij nog achter deze meeting? Gezien je het topic geopend hebt maar al een tijdje niet gereageerd hebt... Geen verwijt, puur informatief.
Ik heb ook nog steeds interesse hoor! Heb een tijdje niet gereageerd maar bij deze Datum maakt mij niet zoveel uit. September is prima zolang het niet op de 8e of 19e is. Dan zijn ik en m,n man jarig. We vieren onze verjaardagen meestal in het weekend tussen ons in. Verder kan ik dus de hele maand