Jeps, zijn peesaanhechting is kapot. De pees zelf is goed genezen, maar met langzaam optrainen bleek de aanhechting echt kapot. Hij mag deze zomer herstellen,... Wil hm niet kreupel met pijn de winter in laten gaan, dus ik heb mn vingers gekruisd. Hij is stabiel kreupel. Word niet slechter, maar echt beter ook nog niet. Hij krijgt al met een pensioen bouw. Is al vors terug gezet in voer, eerder altijd te mager hahahaha. Ach, het blijft mijn vriend voor altijd. Hopelijk knapt ie dus op en kan hij heeeel oud worden in de weide!
Whahahaha zou die niet nu al nemen, dan is ie tegen de tijd dat we een datum hebben bedorven. Karin, ik vind het nog steeds erg moeilijk om hem niets te zien doen in de weide,... Hij loopt nog altijd niet rad en de krachtige galop die hij ooit liet zien is zo slap als wat. Zo jammer,... Hij oogt wel blij en gelukkig, dat maakt het dan weer iets goed.
We zijn op zoek naar een huisje met wat grond, zodat hij lekker oud aan huis kan worden en er een nieuwe vriend kan komen. Ik mis het werk namelijk wel met Boobs. Durf nog niet eens te gaan wandelen. Wil hem niet verplichten te belasten voor mij. Als ie rad is gaan we wel weer wat wandelen en misschien weer wat fietsen met zn tweeen. Meer zal dr niet meer inzitten. Heel misschien wat vrijheidsdressuur ofzo, maar eerst beter worden!