Buitenrit door het duin en over strand (Noordwijk)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sanco

Re: Buitenrit door het duin en over strand (Noordwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 20:58

Misschien kun je toch vragen of je een dagje eerder mag komen? :) kunnen hier een box voor je regelen want die van ons staan 24/7 op de wei... :P

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 22:03

Zou wel kunnen, maar Kevin is niet van mij dus ik moet dat even aan zijn eigenaar vragen :P Maar alsnog, hoe moet ik dan in Noordwijk komen? :')

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 22:04

Onder de man? :P

_baxter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 16:02

Ohja, maak ik er een soort dagtochtje van :P Is misschien wel een idee, zal het even aan zijn eigenaar vragen :) Zou jij dan kunnen vragen of hij daar een nachtje op het land of in de stal kan?

Eyesore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 10:36

Hoihoi, sorry heb hier al een tijdje niet gekeken! Wat is nu precies het idee? Van waaruit zouden we dan vertrekken? Ik kan geloof ik 1 juli wel! Maar als het te ver rijden is vanuit Rijnsburg dan gaat het helaas niet lukken aangezien we dan ook nog terug moeten natuurlijk.. Ook al heeft ie wel een behoorlijke conditie en uithoudingsvermogen..

Eyesore

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:25

Is het een idee om toch bij Noordwijk aan zee de duinen in te gaan? Een aantal stalgenootjes zijn wel enthousiast maar niet alle paarden gaan het trekken zo ver.. :(:)

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 21:27

Hoi,

Hoelaat Willen jullie gaan rijden 1 juli? Is daar al iets over bekent? Las in het topic heel vroeg maar gaat dat nog door?

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 21:46

De tijd weet ik nog niet,

Voor mij is het ook niet haalbaar om in Noordwijkerhout de duinen in te trekken omdat dit inderdaad erg ver is, dus wil graag vanaf Noordwijk het duin in. Ik heb inmiddels toestemming om de eventuele trailers bij ons op stal (als het er veel zijn kunnen ze in het weiland) te parkeren. En er is ook vast wel mogelijkheid om een paddockje uit te zetten zodat de paarden tussendoor even kunnen lopen (tussen de verzameltijd en het zadelen in oid)... Het is een stukje stappen naar het duin vanaf stal, maar zelf vind ik dat altijd erg fijn omdat je paard dan lekker los gestapt is voordat hij of zij het mulle zand door moet :) Het zelfde geld voor de terugweg, het is een fijne cooling down voor de pezen als je over het asfalt/harde weg stapt.

En als er iemand is die echt vanaf ver moet komen is er ook nog de mogelijkheid om het paard een nachtje op stal te planten, onze eigen paarden staan de hele nacht buiten dus we hebben boxen vrij ;) en er staat een caravan dus zelf overnachten kan ook nog hihihi ;)

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 21:49

Even een overzichtslijstje,

Overigens kunnen we elkaar natuurlijk ook gewoon treffen in Noordwijk bij 't wantveld, maar met de zomerdrukte kan ik niet garanderen dat er voldoende parkeerruimte is...

Datum: 1 juli

Deelnemers:
- Sanne_shelly, /3 Cody , vertrekt vanaf stal of vanaf duin: stal

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 21:54

Ik wil ook graag meedoen maar onder voorbehoud van de tijd! Heb die middag nog een andere activiteit staan, mar vind het wel heel erg leuk om mee te gaan. Hoe heet de stal waar vandaan jij vertrekt? Ken alleen manege bakker eigenlijk maar dan zit ik verkeerd denk ik.

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 22:30

Het is geen grote stal, maar een klein stukje waar een paar paarden staan ;) Het zit op de achterweg in Noordwijk. Via google maps wel te vinden, vlakbij landgoed Offem

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-12 21:47

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 23:37

Afhankelijk van de datum kan ik misschien ook wel meerijden :). Moet ik alleen eerst wel een hele rit afleggen om bij jullie te komen (sta zelf aan het vogelaardreef bij Langevelderslag). Maar opzich heeft ie conditie genoeg en zou goede endurancetraining zijn :').