Mij lijkt zo'n BBQ ook wel heel erg leuk/gezellig! Het hangt bij mij echt van de datum af of ik kan of niet, heb zo ver vooruit nog geen vaste planning
Milan_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-12 16:38
Data:
28 april 29 april 3 april 5 april 26 mei 27 mei 28 mei 9 juni 16 juni 17 juni 23 juni 24 juni 30 juni 1 juli 7 juli 8 juli 15 juli 21 juli 22 juli
Of ergens in de zomervakantie.. Ik heb 2 weekenden even open gehouden, want in 1 van die 2 weekenden heb ik trektocht... Zodra ik dat weet vul ik het lijstje weer aan Zetten jullie je namen achter de data die jullie kunnen? Ook ovb graag
Oei, dat weet ik écht allemaal nog niet. Weet nog niet wanneer en of ik überhaupt thuis ben in de zomervakantie en ook eerdere weekenden is erg lastig om zo ver vooruit al te zeggen. Ga er eens even over nadenken.
Ik heb nu alle data's opgesomd waar voor mij nog niets ingepland staat, ik ben ook heel flexibel in data Kunnen jullie wel al de eerste 10 ofzo invullen misschien?
Als het maar in het weekend is, dan kan ik de meeste datums wel. Ga verder niet op vakantie. Doordeweeks kan niet, ivm werk. En weet nog niet wanneer ik vakantie neem .
kionasuppie, zou je even een ander lijstje willen quoten? Verderop in het topic staat een lijstje met veel meer personen erop. De laatste moet je quoten.