I'm in.. Huisje vorige keer was erg leuk idd! Voor een dag lukt het mij ook niet, en idd geen idee nog met Uk tegen die tijd..zie ik dan wel.
Anoniem
Geplaatst: 03-04-12 20:52
Pauline schreef:
Vorige keer was iedereen vrij om te doen of te laten wat hij of zij wilt. Lijtk me echt geen enkel probleem.
Dat is voor mij het punt niet hoor
MiReRe
Geplaatst: 03-04-12 20:53
Oh joh, ik dacht echt even dat jullie wilden gaan zingen, en misschien een zangworkshop oid zochten. Die geef ik namelijk wel. Misschien voor een andere keer leuk. Veel plezier op de wandeling!
Het gaat mij vnl op het vrije van het wandelen. Dan praat je vaak makkelijker met elkaar. Net als praten tijdens de afwas. En als het goed is, is wandelen tegen die tijd weer zo gewoon geworden voor me, dat ik dat graag vier met lieve vrouwen waar ik veel mee op heb. Als daar een nachtje aan vast geplakt wordt, is dat natuurlijk prima (en dan ga ik zeker mee!), maar dat is voor mìj niet het hoofddoel
Ja hoor Juud we duwen wel! Overigens als je voor bos gaat..... er zit in Lunteren midden in het bos een hotel waar ik altijd nog eens zou willen overnachten.
Vierhouten ook wel (de malle jan) maar das nogal aan de dure kant..zeg maar....
Lunteren is wel redelijk centraal, geloof ik. Daar reed ik altijd langs met de trein naar mijn school (barneveld) Ach, we zien wel waar we stranden, offeehhh bossen bedoel ik
Blue_Eyes
Geplaatst: 03-04-12 22:52
Lente schreef:
Wilde ik ook al zeggen Juud. Als je je goed voelt dan duw ik je wel rond hoor
Ga jij eerst zelf maar weer eens lopen Anders moet je bij Juud op schoot
Ik haak aan! In Lunteren is ook nog eens genoeg te regelen met huisjes etc. Hoewel ik ook altijd ernstig gesloopt raak van weekendjes weg in stapelbedden
We worden gewoon oud Maar goed, ik vind het idee leuk en wil graag mee. Maar ook ik heb totaal geen inzicht in mijn mogelijkheden dan. Ligt er ook aan of we met of zonder kinderen gaan enz enz enz....