Zoo.. ik heb me weer opgegeven Die van Superlise is ook echt een heel erg leuk paard! Ken haar erg goed dus zie het paardje vaak en is ook een leuke om op de foto te zetten !
Nessie
Geplaatst: 02-04-12 20:13
Ik zal eens kijken of juni gaat lukken, dan neem ik Goldy mee. Kan spaanse pas en dressuur t/m Z1. Verder heeft ze een opvallend kleurtje (En bij water kan ze ook zwemmen, het is echt een waterrat)
Ik heb een waarschijnlijke locatie gevonden : Leersumse Veld/Plassen .
Klinkt goed!
Nessie
Geplaatst: 02-04-12 20:43
10 of 24 juni zou lukken
Lara
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-12 20:43
Ja toch! Ik heb gekeken en je mag er gewoon komen met je paard, heb een bokker die daar in de buurt woont gepb't of zij kon vertellen over de bereikbaarheid
Dit was vlakbij mijn stal, maar ik weet niet eens of het water bij het Leersumse veld wel zo diep is dat je al gewoon echt kan zwemmen? Want ik zag op een andere site het water is zeer ondiep.
MadelonSunny
Geplaatst: 02-04-12 20:47
Alleen niet bereikbaar met het ov helaas.. Hij geeft vanaf Arkel geen reisadvies. Is er iemand met wie ik vanaf Utrecht, Gorinchem, Geldermalsen of Dordrecht mee kan rijden? Edit: Ik kan 8 juli eventueel ook, kan ik nu alleen niet meer aanvinken Ik ga alleen de volgende dag op vakantie