Maar als Lara en Anna niet mee gaan, gaan we wel met zn 3e? Want Steffie en ik gaan sowieso
En dan kunnen we met de andere wel ergens anders een meeting doen? Strandrit of bij de Loonse&Drunense duinen ofzo?
xVelientje
Geplaatst: 24-03-12 18:05
Ik wil best mee, het zou gezellig zijn als anna en lara ook mee willen
Als we dat gaan gillen hebben we lef of we doen dit: Banketstaven zijn lekker?
Steffiee_
Geplaatst: 24-03-12 18:16
Loonse & Drunense duinen is echt heel leuk! Dan wil ik wel op Tobias ! Daar ben ik namelijk al vaker geweest !
Wij gaan sws naar de efteling de 21ste !
bluf dat jullie dat roepen
Emily_
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-12 18:17
Neeman ga gewoon dat andere gillen Net als vandaag, er fietste zo iemand voorbij, en ik zo tegen Steffie; vroemvroem, dat kan sneller! Steffie zo: Bluf dat je dat roept. Dus ik riep dat zo naar een wielrenner
Maar opzich kunnen we ook wel shoppen in Breda, of een buitenrit maken bij een manege ofzo.
xVelientje
Geplaatst: 24-03-12 18:30
Maar zal wel lef hebben zijn
het ligt ook een beetje wat anna en lara vinden Ik vind Effteling nog wel het leukste idee iig een leuk meeting iets maar natuurlijk kan het ook simpelder bijv shoppen
Ja ik vind de Efteling ook een leuk idee Steffie en ik gaan daar toch heen, dus het is wel leuk als er nog meer komen!
xVelientje
Geplaatst: 24-03-12 18:36
jaa indd maar dan moeten er wel even goede dingen enzo worden afgesproken waar we elkaar zien enzo, want dan moet ik ook heeel goed met mama overleggne 9
Ik ga haar sowiezo overhalen of ikdeel entreebewijs voor mn rapport mag en dan de rest betaal ik zelf
Ja als het goed is die van Steffie, want ik ga met hun mee Volgens mij haar vader en moeder, maar weet niet of ze allebei gaan
xVelientje
Geplaatst: 24-03-12 19:14
okee Want kan best dat mijn moeder bijv even die wil spreken voor afspraken enz want tja het is een meeting niet afspreken maar meteen op een andere plek