Rijssen maak ik midden van. Wist even niet hoe die omgeving het juiste naampje te geven. Midden is inderdaad meer Utrecht, maar vanaf daar is Zoetermeer goed te doen.
Mistic
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-12 21:51
Ik heb de planning iets aangepast
dag 1: 7 (?) april - Zoetermeer dag 2: 28 april - Rijssen - Henla dag 3: begin mei - noord dag 4: eind mei - zuid
7 april bedoel je? Helaas die datum gaat niet echt lukken gezien we paasbrunche hebben met mn schoonfam..
wythlove
Geplaatst: 19-03-12 22:11
Mistic, Zoetermeer is voor ons te doen
BiBiQ
Geplaatst: 19-03-12 22:30
7 april is voor mij wel te doen Nadia, in Zoetermeer
Maar even nogmaals m'n vraag. Is het mogelijk dat ik een usb sticky meeneem en je daar de gemaakte foto's van m'n kleine dan op zet? Of wil je voor de foto's wel een bijdrage? Want de week erna in die week krijgen we ons salaris.
Ben benieuwd of het überhaupt lukt, aangezien ze dan ongeveer 10 weken is en zelf doet wat ze wil
Mocht 7 april later op de dag zijn dan zou het wel kunnen... Aangezien paasbrunche tot ongeveer uurtje of 15.00uur duurt... En ik dan vanuit De Meern kom
BiBiQ
Geplaatst: 19-03-12 22:44
Ja, dan kan ik fiemo eens echt zien. Aangezien we al genoeg gepb't hebben haha. Witof, je maakt de quote helemaal raar joh
Laatst bijgewerkt door BiBiQ op 19-03-12 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Chubby
Geplaatst: 19-03-12 22:45
Mistic schreef:
Ik heb de planning iets aangepast
dag 1: 7 (?) april - Zoetermeer
bo(0tjeee) & Quincy
Wythlove (Arlette en Fenne) Chubby (Jacqueline & Floris)
Oke, dat wist ik niet. Voor mij zijn alle tijden wel goed, moet alleen even kijken hoe het zit met de fles. Meestal om 8 uur, 12 uur, tussen 15 en 16 uur en dan weer rond 20 uur.
Vraag je ook niets ervoor als je allerlei foto's naar me toe moet sturen via en usb sticky.
Voor mij zou de plaats van pubelia goed uitkomen qua afstand. Maar de tijd niet :s Als je teminste ook foto's wil van dikke buik? Ik ben begin juni uitgerekent dus begin mei moet nog wel lukken maar dan is het wel afhankelijk van de locatie.