Leuk, ik ga me ook opgeven als model en misschien ook wel als fotograaf (of moet je gevorderd zijn hiervoor? Want ik heb mijn camera gisteren gekocht )
Ik ga ook 's kijken of ik m'n ouders zo ver krijg dat ze me mijn mijn haf of welsh willen brengen. En anders probeer ik het als fotograaf
Ivonka
Geplaatst: 19-03-12 23:57
Birmaantje schreef:
leuk en meld me hierbij meteen aan! Wil graag met mijn nieuwe aanwinst naar de shoot
Aanmelden vanaf 3 april staat er toch.
Elmars_Floor
Geplaatst: 20-03-12 00:57
Helaas kan ik me straks weer niet aanmelden.... Ik lees jullie meetings altijd stiekum mee, en bekijk de resultaten. Echt prachtig! Wou graag een keer met mijn arabische hengst of merrie komen maar ook helaas zit dit keer er ook niet in! Wij zitten dan met beide op de keuring! Maar ach jullie gaan vaker dit jaar toch?
Maysie zullen we elkaar nog steeds niet ontmoeten bakkie koffie moeten we voorlopig even uitstellen haha
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-12 10:20
@ Birmaantje: wat Ivonka zegt aanmelden kan pas vanaf 3 April om 20:00 @ Elmars Floor: In Augustus gaan we naar de Veluwe, dus dat is nog dichterbij voor je! misschien kan je dan wel deelnemen!
Meldt me ook even. Na de hondenfotoshoot van Ivonka super enthousiast, dus dit zou ik ook graag mee willen maken. Hou de inschrijfdatum in de gaten en wie weet heb ik geluk...
@LisaDijk: sorry ik weet het. 20:00 uur red ik niet maar wel later op de avond dus hoop dat ik dan nog wel kans maak want wil zo graag met mijn nieuwe aanwinst naar de shoot. Heb nog geen mooie foto's van hem
Ik kan waarschijnlijk met Silke gewoon naar de duinen stappen Ik hoop alleen wel dat het bereikbaar is omdat de duinen best groot zijn en ik heb geen trailer