Helemaal leuk !! Dan wil ik ook graag mee, neem de camera ook mee om leuke foto's te schieten van al die leuke paarden
appalin
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-12 16:09
Oeh fotograven erbij is altijd heel erg leuk natuurlijk!!! Zijn er ook al mensen via facebook of zijn er nog meer vanuit het topic die mee willen? Anders moeten we het eens worden over de datum!
Scheuren te paard lijkt me voor mijn combi ook niet zo'n slimme zet. Genieten in t bos of aan t strand natuurlijk wel
Zou graag van de partij zijn. Moet m'n paard wel constant rad zijn. Dat was vandaag niet t geval ben er behoorlijk chago van afijn... De zondag is voor ons briljant. Geen hectisch haast gedoe.
Wellicht dat ik bij iemand van zaterdag op zondag zou kunnen kamperen?
@Pammes mocht ik kunnen kan je met me meerijden ! Als je wilt.
linky
Geplaatst: 12-03-12 10:19
Wij hebben een box en een bed vrij, meerdere gegadigden moeten een tentje meenemen. Of op het luchtbed samen op 1 kamer. Ik ga ook echt niet scheuren hoor!
Pammes84
Geplaatst: 12-03-12 15:24
PaysBas schreef:
@Pammes mocht ik kunnen kan je met me meerijden ! Als je wilt.
@Linky; Ja, helaas kunnen we de vicieuze cirkel niet doorbreken. Daarom durf ik ook geen leuke dingen af te spreken omdat ik inmiddels wel weet dat het dan niet gaat.
Ik zal morgen even inventariseren wie precies wanneer kan en dan maken we er een officiele datum van. Slaap lekker en tot morgen
appalin
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-12 07:51
Tot nu toe zijn de aanmeldingen:
Linky alle data Dieuwke 13 Chey zonder prd alle data Pammes zonder prd alle data Pb alle data Ik 29 en 6, we blijken de 13e een weekendje weg te gaan met de familie
@Marieke zijn er nog aanmeldingen via facebook? Zou je anders nog een keer een oproep willen doen?
Laten we de buitenrit houden op 29 april en hopen op mooi weer!
Ik hoop dat er nog iets meer aanmeldingen komen. Drie paarden is nog niet zo veel. Vorige keer hadden we meende ik een stuk meer aanmeldingen!
Ik zal nu een oproep plaatsen voor 29 april. Er is geloof ik nog geen reactie. Zal ff kijken.
linky
Geplaatst: 22-03-12 11:21
29 april is helemaal akkoord wat mij betreft.
Anoniem
Geplaatst: 22-03-12 12:09
29 april wordt voor mij krap. Maar ik ga even kijken of het kan.
En aangezien ik de 19e al mee ga naar de Veluwe Natuurlijk vind ik het ook leuk om in het noorden mensen te meeten. Ik zal even linkje naar mijn stal genoot toe sturen die heeft een Gelderse tuiger. Linky heeft dat paard afgelopen maandag wel gezien.
Ik blijf afhankelijk van andere mensen w.b.t. vervoer en ik voel me daarbij best wel een blok aan het been .
Bellafigura
Geplaatst: 22-03-12 15:18
Zie nu pas dat jullie dit aan het plannen zijn! Ik wil ook wel mee! Heb geen Gelder meer, maar als ik met een Arabier met jullie mee mag, dan graag....