Ik moet even kijken of ik mee ga. H'veen én Joure is voor mij beide bijna een uur rijden. Dus ligt er even aan wanneer en hoe en wat. Heb op het moment niet eens een auto, dus tsja..
FriesWytske
Geplaatst: 24-02-12 20:16
Tynke en ik hebben de vorige keer ook een dik uur gereden voor de meeting. Dus dat vind ik eigenlijk geen excuus. Dan hadden wij toen ook kunnen zeggen dat we niet kwamen, omdat het zover weg was.
Inderdaad, Dagmar. Al het personeel was verder al weg haha.
het is geen wok maar de waldwei is dat wat of iets in grou dat is 3 kwartier voor mij.
FriesWytske
Geplaatst: 24-02-12 23:34
Voor mij en Tynke is het meer dan een uur rijden. Ja, sorry. Maar de vorige keer was het hetzelfde verhaal bij sommigen. Ze willen wel, maar dan wel bij hun in de buurt. En dat dan dezelfde mensen wel steeds ver kunnen rijden, schiet bij mij in het verkeerde keelsgat. Het is gewoon eerlijker om de ene keer bij de ene groep in de 'buurt' te gaan meeten en de andere keer bij de andere groep. En volgens mij hadden we nu al voor H'veen gekozen.
FW, vorige keer was het voor mij ook een uur hoor. Grou is voor mij ook stuk dichterbij ja.. Maar ach, om mij moet het niet overgaan natuurlijk..
Zou idd leuk zijn dat Mieneke ook kan, maar ik denk dat er altijd wel meer niet zullen kunnen.. Ik kan ook bijna altijd wel. Behalve 16 Maart, geloof ik.
Leeuwarden is geen uur voor mij hoor Ik vindt Grou ook prima...
Als je bovenin Friesland woont, woon je gewoon niet zo heel centraal.. voordat je in Leeuwarden bent ben je al tijden onderweg vindt ik altijd Maarja dat is net oars! We moeten het er mee dealen zullen we maar zeggen. Dus het zou leuk zijn als we er met z'n allen uitkomen.
Ik zou het wel leuk vinden dat er nu meer zijn die meedoen dan met de BBQ!
Gaan we de volgende keer de andere kant van Friesland uit toch?
@Hinke; ik weet niet waar jij langs rijdt naar Joure, maar je mag best vanaf Drogeham met mij mee rijden (en Gea ook wel)
Celinee_
Geplaatst: 25-02-12 13:01
Als ik kan, ga ik zeker mee! Ligt er wel even aan of ik geen weekenddienst heb op stage, dan wil ik liever niet te laat op bed. En aangezien jullie willen Swetseren. Dat zie ik dan niet zo zitten. Dus, kom maar op met een datum, dan kijk ik wel of ik kan.