Overigens ook geen ramp als er een datum gekozen wordt dat ik niet kan hoor, mijn beschikbaarheid is nou eenmaal een beetje beperkt..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nouka schreef:Oke, mijn ervaringen met:
- Tokyo Cafe: hier ben ik echt héél vaak geweestDe enige reden dat ik nu liever naar Genki ga is dat ze de gefrituurde garnaal roll van de kaart hebben gehaald.... en dat is 1 van mijn favorieten. De sfeer en bediening is erg goed daar, sushi ook perfect. Ik ben ook erg fan van saikoro steak (ossenhaas puntjes) en die hebben ze vervangen door plakjes steak, die vond ik de laatste keer veel te vet..leek alsof het in roomboter was gebakken.
- Genki: inmiddels ben ik hier ook een keer of 4 geweest. Ze hebben alle gerechten die ik graag eet, het restaurant is leuk ingericht, gezellige sfeer. Ik heb een paar keer gehad dat ik iets kreeg dat ik niet besteld had, of juist niet kreeg wat ik wel besteld had... maar ze doen nooit moeilijk. Het enige nadeel vind ik dat ik het idee had dat de bediening het wel zat was rond een uur of half 10, toen werden de bordjes steeds harder 'neergezet' op tafel![]()
- Hasekura: hier ben ik 1x geweest met een Groupon bon. Sushi was erg lekker, warme gerechten ook goed. Ik ga er niet weer heen omdat ik het geen sfeer vind hebben. De stoelen zijn van die directeur bureau stoelen, zit opzich prima hoor, maar de inrichting is niet te vergelijken met die van Genki bijvoorbeeld. Toen ik er at was er voetbal op tv en dat stond ook aan op een grote tv die aan de muur hing... vond ik minder.
- Sumo: 1x geweest en ik ga ook niet meer terug. De bediening was ronduit onbeschoft, alles werd op tafel gesmeten en er kon geen 'hallo' of 'alstublieft' vanaf. De handrolls waren ook duidelijk kleiner dan bij andere restaurants, maar verder smaakte de sushi goed. Echt een voordeel aan Sumo vond ik de warme gerechten, ze hadden namelijk ook 'curry rijst', erg lekker en dat had ik ook zeker gemist uit Japan. De inrichting is leuk, maar de sfeer was niet leuk door de bediening.
- Boss: gisteren voor het eerst geweest met een Marktplaats deal. Lekkere sushi en leuke warme gerechtjes die anders zijn dan bij andere restaurants (bijvoorbeeld 'honing kip'). Bediening was zeer vriendelijk. Ik was alleen blij dat wij de eerste shift hadden gekozen want we hadden dus de tijd tot half 8 en rond die tijd stonden er heel veel mensen te wachten in de gang.... De organisatie was op dat punt niet best en op een gegeven moment waren er flink wat mensen behoorlijk boos. Wij zaten om half 8 nog te wachten op een deel van onze bestelling, maar werden gelukkig niet gepushed om weg te gaan. All in all prima, en zeker een optie om nog eens terug te gaan.
- Kokusai: 1x geweest, maar ik ga zeker nog eens terug. Alles helemaal prima, aardige bediening (maar naarmate de avond vorderde en wij bleven eten werden ze iets minder vriendelijk....) sushi was goed en ze hebben leuke warme gerechtjes. Sfeer in het restaurant is ook goed, ander publiek dan in Amsterdam vond ik wel... toch een beetje Amstelveense kakEnige nadeel dat het in Amstelveen is en ietsje duurder dan anderen.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt