Hoe word ik model - Fotomeeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:09

Corona, heb je ergens een portfolio staan met foto's van mensen? :) Ben wel benieuwd naar je werk namelijk :j

CoronaLime

Re: Hoe word ik model - Fotomeeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 22:26

Ik heb de portretfoto's die ik heb gemaakt niet in mijn portfolio staan omdat ik binnenkort een nieuwe website krijg, maar zal zo hier wel even wat posten :)

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:28

Ben ook benieuwd :)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 22:38

Afbeelding

Afbeelding

Dit was de meest recente shoot met 2 vriendinnen :)

Afbeelding

Afbeelding

En dit was een fotoshoot met een gezin die graag met zijn allen leuk op de foto wilden, niets bijzonders zegmaar :j

Verder heb ik alleen maar van echt heel lang geleden en dat is niet helemaal meer up to date zegmaar..

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:41

Wel mooi :j

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 22:43

Dankje! :)

Zit nu vooral in de paarden maar wil heel graag de stap maken naar fashionfotografie en daarom lijkt het me heel leuk als deze meeting zo een beetje van de lucht komt.

Op het strand lijkt me ook heel gaaf, heb ik ook nog wel wat gave ideeen voor maar dat zou toch in de zomer makkelijker ten uitvoer kunnen dus als het lukt kunnen we misschien wel een deel 2 richting het strand doen :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:47

Zo ik meld me ook. Aspirant fotograaf in spé & part time alternatief model [': Mocht de datum & locatie me schikken ( druk ) dan neem ik m'n camera sowieso mee. Ik zal later even wat foto's posten which I shot. Ik heb zelf een aantal 50's jurken maat 36, met petticoat. Ik ben zelf qua natuur wel ervoor, alleen werk ik wel veel uit concepten dus dat zou ik graag wel op tijd willen weten zeg maar [:

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 22:49

Thirsa, in eerste instantie wil ik graag zelf even kijken of ik het zelf juist red als fotograaf ivm die concepten maar als model ben je uiteraard welkom :j :)

Als je tussendoor alles nog moet omgooien enzo dan kan het nog weleens heeel hard stressen worden en zeker als je meerdere modellen hebt, je weet niet hoe makkelijk iemand te schieten is enzo zou het dan juist makkelijker in de soep kunnen lopen :P
Laatst bijgewerkt door CoronaLime op 13-02-12 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:50

Kleren pas ik gewoon 34 ongeveer dus dat moet lukken, mocht het allemaal door gaan zou ik het erg leuk vinden om ook lid van de 'gezelschap' te zijn :)
(ben 1.81)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 22:56

Ik weet niet hoeveel modellen je van plan bent te gaan vragen maar met 7 tot 9 modellen en 1 fotograaf is het lang wachten, tegen de tijd dat je eindelijk mag is het weer bijna voorbij. Denk persoonlijk dat het nooit weg is.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 22:59

7 tot 9 is ook een stukje meer dan wat ik ervan verwacht te komen, maar ik heb ook al vermeld dat mocht er een grote opkomst zijn ik zeker open sta voor meer fotografen, mits ze qua interpretatie van concepten en beetje in hetzelfe straatje liggen. Met een stuk of 4 is het prima te doen, zeker als je tussendoor nog moet omkleden, haar doen, make up doen is het zo voorbij. Zeker als je diverse settings & concepten uitwerkt, met een half uur per model ben je heel lang bezig.

Verder vond ik het als beginnend model juist prettig om andere meiden te zien 'werken', zodat je zowel inspiratie krijgt voor je eigen poses en zodat je ziet wat werkt op een foto en niet.
Maargoed, eerst maar eens zien wat voor aanmeldingen er komen, wat voor locatie etc :j

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:09

Wie gaat visagie & styling doen dan?

leey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:18

Kan ik mij aanmelden als fotografe ? dit lijkt mij ook wel een erg mooie uit daaging :D

foto `s kun je bekijken op http://www.k-fotografie.nl

groetjes

ps ik kan ook veel haar creaties maken :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:20

:') 1 post boven je staat nog dat de TS graag als enige fotograaf wil fotograferen.....

leey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:23

Er staat ook dat als er meer modellen komen dat ze open staat voor nog een fotografe :P

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:26

Evt zouden er meerdere meetingen in verschillende delen van het land georganiseerd kunnen worden :)*

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 23:27

Elise95 schreef:
Evt zouden er meerdere meetingen in verschillende delen van het land georganiseerd kunnen worden :)*

CoronaLime schreef:
Op het strand lijkt me ook heel gaaf, heb ik ook nog wel wat gave ideeen voor maar dat zou toch in de zomer makkelijker ten uitvoer kunnen dus als het lukt kunnen we misschien wel een deel 2 richting het strand doen :)

:)* :)*

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:28

Elise95 schreef:

Als er daarvoor genoeg modellen/fotografen zijn zou dat wel handig zijn :D

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:29

Maar ook aangezien het feit dat er meerdere fotografen met interesse zijn :)

En ik denk dat je best wat modellen kan verzamelen. Misschien niet allemaal even geschikt, maar er zitten een heleboel mooie meiden hier op bokt :j

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:34

Voor modellen in zuid-holland zou ik graag willen fotograferen :j

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 23:35

Dat is een ding wat vast staat, maar stel, je plant 4 fotografen in en 8 modellen, en daarvoor heb je 6 uur lang de tijd incl styling, omkleden enzo. Bij de meeste meetings valt minimaal 50% van de modellen af, dus uiteindelijk kom je dan heel erg in de knel met tijd. Zelfde als je meer modellen inplant onder het mom ''we hebben toch genoeg fotografen'' en er vallen er daar een paar vanaf.

Mochten er meer meetings georganiseerd worden zou ik graag in dit topic juist over de meeting in het noorden willen houden om verwarring te voorkomen :)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:35

LynnDenise schreef:
Voor modellen in zuid-holland zou ik graag willen fotograferen :j

Waarom nou niet Friesland :Y)

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:36

Klein beetje uit de buurt ;)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:36

Haha, een beetje maar. :+

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 23:38

CoronaLime schreef:
Dat is een ding wat vast staat, maar stel, je plant 4 fotografen in en 8 modellen, en daarvoor heb je 6 uur lang de tijd incl styling, omkleden enzo. Bij de meeste meetings valt minimaal 50% van de modellen af, dus uiteindelijk kom je dan heel erg in de knel met tijd. Zelfde als je meer modellen inplant onder het mom ''we hebben toch genoeg fotografen'' en er vallen er daar een paar vanaf.

Mochten er meer meetings georganiseerd worden zou ik graag in dit topic juist over de meeting in het noorden willen houden om verwarring te voorkomen :)

Daarom denk ik dat je misschien beter in kleinere groepjes kan werken waardoor je nauwer contact hebt en het beter kan regelen. :)