Hannemarie schreef:liefjes, ik kan jammergenoeg niet mee
heb als eerste geen peerd als 2e geen vervoer en als 3e; ik moet werken ..
misschien bij een volgende meeting!![]()
![]()
jammer, misschien idd de volgende meeting

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lauwtjuh94 schreef:Marlinde heeft vast wel een fiets. Ik kan helaas geen fiets meer mee nemen want de trailer is helemaal vol met Natanalientje en de sulky. Haha beugels wisselen is niet zo heel moeilijk toch
.
Logeren moet je maar even kiezen haha. Maakt mij ook niet uit, als je liever bij Marlinde gaat mag dat ook hoor!
Bij mij kan je de volgende dag nog wel rijden![]()
xMonsterr schreef:Misschien heel misschien is het een idee als wij dan naar jullie komen en is de dag voorbij ofzo rijd iemand met ons mee terug en gaat bij mij logeren en gaat de volgende dag mee naar Blacky en Misty en daarna wordt diegene weer opgehaald ?
xMonsterr schreef:Lauwtjuh94 schreef:Marlinde heeft vast wel een fiets. Ik kan helaas geen fiets meer mee nemen want de trailer is helemaal vol met Natanalientje en de sulky. Haha beugels wisselen is niet zo heel moeilijk toch
.
Logeren moet je maar even kiezen haha. Maakt mij ook niet uit, als je liever bij Marlinde gaat mag dat ook hoor!
Bij mij kan je de volgende dag nog wel rijden![]()
Alleen als ik ga logeren betekend dat Joelle en Elvi niet naar huis kunnen als ze met mij rijden.
xMonsterr schreef:Ja maar Elvi en Joelle moeten eerst naar mijn huis op de fiets komen en dan moeten ze ook nog allebei weer naar huis fietsen in het donker dan al wss ?