Ik kreeg een pb-tje of ik er als eerste reserve ook bij kon zijn! Dat gaat lukken, ik heb wat afspraken omgezet, maar ik ben er bij! Lijkt me erg leuk!
paar fotootjes zodat de fotografen een idee hebben bij Habibi:
en
ZIjn niet door echte fotografen gemaakt overigens, gewoon hobbykiekjes van mezelf.
Wat een rot weer word er voor zondag opgegeven... Hoopte op zulk weer als vandaag
xNavatu
Geplaatst: 15-03-12 22:43
Woh inderdaad Regen Hopelijk veranderd het snel
loulou
Geplaatst: 16-03-12 10:16
nee, geen regen toch hopelijk veranderd het nog.
mijn hond heeft trouwens nog wel een hechting op zijn rug/zij hij is vorige week geopereerd en ik had niet verwacht dat het zo'n grote hechting/kale plek zou worden. vanaf de rechterkant zie je er niks van en van de voorkant ook niet, dus vraagt misschien iets meer creativiteit van de fotograven
Wij zijn net thuis, de hele ochtend droog, en zelfs af en toe een zonnetje!
Mooi dus.
Ik ben errrrrruuuuugggg benieuwd naar de foto's, ben er bijna zeker van dat er echt leuke bij zijn! euk om zo een keer mee te maken met de hond!
Organisatie: Bedankt!
Femke_Tweety
Geplaatst: 18-03-12 17:34
Hoi Allemaal,
ik was van alle fotografen even de websites aan het bekijken, was best nieuwsgierig....
Deze website (van Nathalie) http://www.meijershots.tk/ loopt bij mij iedere keer vast op reclame, Leuk, dat ik een geselecteerde winnaar ben.... Hartstikke leuk, maar eigenlijk wil ik gewoon de website openen...
Zijn er meer mensen die hier tegenaan lopen, of zit het ergens in mijn instellingen??