22 januari heb ik al plannen, 29 januari heb ik een familiefeest. Jammer...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
22 januari heb ik al plannen, 29 januari heb ik een familiefeest. Jammer...

_Mas schreef:Oei, als ik via Utrecht ga rijden wordt het een reis van 3 uur en 280km (enkele reis)... Al ben ik de beroerdste niet, dat is misschien een beetje te veel van het goede hihi.
Ik en mijn OV redden het samen wel naar Nijmegen. Er gaat een trein rechtstreeks
Dus misschien kunnen we dan samen gaan vanaf het station in Nijmegen?
Dribbel schreef:Even voor het overzicht:
Wat: Crea meet op 5 februari in Nijmegen.
Waar: OV: lijn 8 richting Berg en Dal vanaf Nijmegen CS. Uitstappen bij vijverhof.
Adres per pb.
Wie:
Dribbel
SSDesign
Adamootje
Sting
_Mas
Wie neemt wat mee:
Dribbel:
oliepastelkrijt met lesboek
Houtskool
Plakaatverf
Schetspapier
Knutselspul
Sting:
Scrapspullen
*mochten mensen graag ook eens willen scrappen met mijn spullen, neem dan even een paar fotos mee!*
Aanvullen aub...
Heel veel kleine knutselspulletjes, ook voor scrappen wel geschikt denk ik (dat heb ik nog nooit gedaan, lijkt me erg leuk om te doen). Ik kan ook pastelkrijt meenemen, of kralen. Eventueel ook klei om zelf kralen te maken (fimo of zelfhardend). Ik heb eventueel ook nog wel wat fotolijsten liggen die versierd kunnen worden. En verder nog kunstleer (leuk om mee te miniaturen?) en nog wat spulletjes.
Zijn er nog meer bussen vanuit Nijmegen centraal of Nijmegen Dukenburg die redelijk in de buurt stoppen? (vind het niet erg om een stukje te lopen!)
Ik zal vanavond of morgen wel even kijken wat voor mij het makkelijkste is. Kun je dan even je adres pb'en?