efteling lijkt me echt gaaf maar jeetje wat een eind rijden....... wie weet wat leuk is in de buurt van of in zwolle dan? ik ben niet echt bekend daar pannenkoekenhuis of speelparadijs dierentuin......
XFiemoX
Geplaatst: 10-01-12 14:34
Lisch,
Ik heb zelf jaren in Zwolle gewoond en ben er ook in opgegroeid maar sinds 2004 woon ik al niet meer in Zwolle maar eens even kijken wat ik er nog van weet
Je hebt er het zoal oa:
- Pannekoekenschip - Centrum (= vooral een lange winkelstraat met vooral erg leuke winkels, en leuke tentjes waar je kan lunchen/koffie-thee) - Het engelse werk (gebied waar je kunt wandelen, met ook op de route een restaurantje) - Speel paradijs Ballorig Hattem (dit ligt tegen Zwolle aan)
Verder weet ik het even niet meer
Maar het hoeft bijv ook niet Zwolle te zijn we kunnen dan ook kiezen voor Preston, en Preston zit gevestigd in Almelo.
Ik kies nog steeds voor pannenkoeken eten. Is goed te doen voor de zwangere en ook voor de kleine kindjes. utrecht of zwolle maakt voor mij niet veel uit dus alleen de data is belangrijk.
Mare, Nee inderdaad onze meeting valt een beetje in duigen op deze manier. Op deze manier gaan we er eigenlijk nooit helemaal uit komen wat heel erg jammer is..
Had verwacht dat we al datums aan het uitzoeken waren en datums dus ook konden gaan vast leggen, maar helaas
Is het dan niet een beter idee om dit topic te laten sluiten en 2 nieuwe te openen met 1 meeting voor bijv in Almelo(Preston) of in Zwolle. En een meeting in Utrecht?
Denk dat het dan wel meer overzichtelijker zal zijn/worden?
Eventueel wil ik die voor Almelo/Zwolle wel openen