Hoe werkt het inschrijven eigenlijk? Op volgorde van binnenkomst of worden zowel de fotografen als de modellen geselecteerd?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ivonka schreef:HijadelaLuna schreef:Hebben jullie ook sterke mannen bij je? Ik zou graag mijn paardje eens meenemen als model, maarja, een wereldvreemd sokmonster van nog geen 3 jaar oud (vanbuiten Tinker, alleen die staart gaat me iets te vaak omhoog). Ik twijfel of we ook samen weer naar huis zullen gaan...
Denk dat je die zelf mee moet nemen
Nadine, mag je niet één keer zondigen en op zondag gaan?
LisaDijk schreef:vroli1 schreef:canadameer is wel lkkr dichtbij.. maarja weer op zondagdan houd ik me bij voorbaat vast aan de volgende 3 meetingen..
Worden ook zondagen
aniek1985 schreef:Hoe werkt het inschrijven eigenlijk? Op volgorde van binnenkomst of worden zowel de fotograven als de modellen geselecteerd?
LisaDijk schreef:aniek1985 schreef:Hoe werkt het inschrijven eigenlijk? Op volgorde van binnenkomst of worden zowel de fotograven als de modellen geselecteerd?
Fotografen gaan op volgorde van aanmeldingen, dus wie het eerst komt wie het eerst maalt.
De modellen selecteren we echter zelf uit de aanmeldingen die we krijgen, dit om een zo gevarieerd mogelijke groep te krijgen om het voor de fotografen extra aantrekkelijk te maken.
-----
Nadine: Lunteren was de enigste uitzondering.. en die gaat er waarschijnlijk niet meer komen, zondag komt de meeste mensen gewoon het best uit. Waarom ben je de vorige keer niet gewoon meegegaan? had je mooi met Nicole&Luca mee kunnen rijden