Als je bij cp reserveert heb je een plek om te eten die je vervolgens gewoon de hele avond kunt vasthouden om je drankje te doen. Want het wordt daar savonds idd wel heel erg druk.
Nadia en evt andere kleine eters; in het geval dat we bijvoorbeeld tapas gaan eten vind ik het op zich logisch dat je minder bijlegt omdat we met zn allen van 1 bestelling eten en jij minder. Maar stel we zouden naar cp gaan dan neem ik toch wel aan dat je betaalt voor het bord dat je zelf bestelt?
Heb ook nog een slag om de arm gehouden wat betreft ritje Boxtel en misschien kan ik hem de 15e al halen, en dan heb ik de gehele dag vrij. Gaat helemaal goed komen.
Heb er zin in. Dus even met z'n alle een ei leggen met wat we gaan doen ...
In de CP kun je op zaterdagavond niet kletsen. Tenzij we in het rookgedeelte gaan zitten Maar volgens mij hebben we meer niet rokers dan wel rokers...
Een leuke tent om te eten en te kletsen is trouwens ook de Staat. Zit niet aan de boulevard maar een stukkie verder. Beetje afgelegen maar wel leuke tent en lekker eten. Al ben ik er nog nooit op zaterdagavond geweest dus ik weet niet hoe druk het dan is.
Ik hou heel even een slag om de arm, wat betreft mee gaan. Ik weet dat ik beloofd heb om mee te gaan en me agenda is ook geblokt wat dat betreft, maar zit even me me zelf in de knoop, waardoor ik nog niet kan zeggen hoe ik me voel en of ik ook daadwerkelijk een gezellig iemand zal zijn. Dus heel even onder voorbehoud voor mij.
Wie gaan er allemaal mee?? Ik krijg het idee dat het wel een heel kort lijstje wordt. Eventueel weet ik nog wel een leuke tent, m'n oude oppasgezin heeft een restaurant/bar op de boulevard, Columbus. Daar kunnen we ook eten en daarna iets drinken. Ze hebben een grote openhaard, ik kan eventueel even bellen of we daar een tafel kunnen reserveren??