Ja, leuk! Ik heb een aantal data ingevuld, maar het ligt er vooral aan of ik het op tijd weet. Dan kan ik zorgen dat ik die avond niet hoef te werken of op te passen. Ik hoor dus wel welke datum het wordt en zorg dan dat ik die avond vrij houd!
Tamadine
Geplaatst: 12-12-11 21:50
Zaandam is op zich best te doen hoor voor mij. Zal uurtje rijden zijn denk ik zo. Maar ik dacht, als er nu iemand is die een beetje meer in het midden woont, dan zou dat top zijn toch... Maar hartje amsterdam durf ik persoonlijk niet te rijden met mn auto hahaha... Geheid dat ik tegen een tram kom dan haha.
Ik vind het prima hoor Mijn tafel leent zich er uitstekend voor geloof ik he?
En ik vind het ook prima makkelijk dat ik nergens heen hoef, daar heb ik het opruimen voor-en-na wel voor over
Nel!!! Jaaaa tuurlijk ben je welkom! Ik kom tenslotte ook een keer naar Braobant! Hier blijven slapen mag ook trouwens, zie dat Daan het ook al aanbiedt
Hahaha Dan moet de titel wel aangepast worden hoor. Want [BM] Tweede spelletjesmeet NH! suggereerd dat het alleen noord-hollanders zijn. Hahahahaha nee hoor gein!
AmyII
Geplaatst: 12-12-11 22:16
Ik heb er wel nu al zin in dames! En leuk! Een nieuwe en nog gezelliger; een Brabantse
Trouwens, jouw balkon was ook wel erg leuk hoor Len!!