Ik heb nog even nagedacht en kan het beter niet doen. Ben dan zelf net over en waarschijnlijk lekker oververmoeid. Dus wil goed uitgerust de 9e weer gaan werken!
Ik heb opzich wel benzine genoeg dus kan ook met eigen vervoer komen (en anders vriendje lief aan kijken of hij voor me wil tanken, vast wel)
Eleionomae
Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-11 15:21
Dus ik kan er van uit gaan dat Im, Nouk, tez, iloon en bri sowieso komen (tenminste als bri zich fit genoeg voelt) en dat Hanneke nog even in overleg met hubbie gaat
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 22-12-11 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Frouk, ik meld me ook af... Ik ben nog steeds bijna de hele dag misselijk, slaap slecht en alleen al van even [***] poetsen breekt me overal het zweet uit, wordt ik duizelig etc. Om dan nu zaterdag al een dagje op pad te gaan is echt te vroeg, zelfs als ik nu ineens beter wordt. Ik ben gewoon te moe van het ziek zijn.... Een andere keer dus, want ik kom je huis zeker een keer bewonderen
volgens mij heb ik al 5x geroepen dat het vanaf ca 11.00 is eten is mogelijk, maar ik moet even weten hoeveel mensen er blijven eten, dan pas ik daar mn maaltijd op aan, of we halen gewoon even een patatje