kan ook bij mij mijn kids liggen om 7 uur in bed, moet er alleen niemand bang zijn voor een terrorhond en als je rookt een terror konijn
Marloes
Geplaatst: 09-12-11 00:00
Gourmetten is ontzettend leuk! Mijn ouders zullen er niet zo blij mee zijn als we dat hier thuis doen, we hebben net nieuw behang Ik ga meteen stemmen voor de data!
Edit: Jeetje, wat kan ik weinig! Op vrijdagavond springles, donderdagavond les op de manege en de woensdagen werken, dan blijft er niet zo veel meer over.
op vrijdag op zaterdag kan ik mijn kids ook nog wel uit logeren sturen naar mijn broer, mijn hond vind kliekjes gourmet niet erg
_Roosmarijn_
Geplaatst: 09-12-11 00:09
Gourmetten lijkt mij ook een erg leuk idee! Data maakt voor mij niet uit! Heb de poll ingevuld. Ik denk dat het hier eventueel wel zou kunnen / mogen. Een andere optie is in de nieuwe kantine bij Gispy op stal, kunnen we nog wat na drinken met de houtkachel aan en zijn we ook niemand tot last. Maar dat zou ik dan natuurlijk eerst even moeten vragen.
edit; ik lees dat het ook bij Emelyne zou kunnen eventueel? Dat is ook prima!
Bij ons thuis zou het wel kunnen, mn ouders zullen alleen niet zo blij zijn als we gaan gourmetten ivm het nieuwe behang enz. Mn ouders zullen niet zo'n probleem maken van een high tea ofzo.