Februari is ook prima, dan maar een zaterdag ? tussen 11.00 en 14.00 uur en we kunnen gewoon een datum prikken toch? Is vroeg genoeg om die dag vrij te houden en wanneer de groep erg groot wordt kan toch nooit iedereen komen...
Dan stem ik voor 5 febriuari. Maar mocht dat voor anderen niet uitkomen dan gewoon plannen, mijn weekenden zijn meestal nogal vol, dus als ik kan is het mooi, maar je hoeft er niet speciaal rekening mee te houden.
Wat mij betreft wordt het dan ook 5 februari......zal het even aan mijn vriend mededelen.....kan hij vluchten, hahaha.....al dat paardenvolk op de dam...
janouk
Geplaatst: 12-12-11 15:37
5 feb is voor mij ook oké. Ik heb nog geen wedstrijdplanning gemaakt voor het 1e kwartaal 2012. Waar wordt het?
Wat mij betreft wordt het dan ook 5 februari......zal het even aan mijn vriend mededelen.....kan hij vluchten, hahaha.....al dat paardenvolk op de dam...
Nee laat hem maar weer thuis komen met loempias enz.
Verder even nog wat....ik zóu Ronald kunnen vragen of hij iets over HB wil komen vertellen , een soort lezing of zo....met vragenuurtje....zou jullie dat wat lijken? Geen idee of hij er zin in heeft, tijd voor heeft maar kán het proberen...
Dames, zoals ook vermeld in ons HB-topic, Ronald wil graag eea komen vertellen over HB aan mensen, indien iemand iets specifiek uitgelicht wil hebben , geef het dan even door....dan meld ik dat aan hem! Of ik zou zeggen : neem je rontgenfotos mee etc etc
flavlip
Geplaatst: 19-12-11 16:45
Ik zou ook graag willen komen Is zondag 5 februari van 11u tot 14u nu definitief?