hoe gaan we nu om met dubbelposters gezien de vorige meeting bij Vandaag? Moet wel duidelijk zijn en niet de 1 wel en de ander niet. Beter nu bespreken voordat het zo gaat als bij de vorige meeting.
Suzanne F.
Geplaatst: 05-12-11 18:34
Oh is dat een ongeschreven regel dat posters van het andere topic niet mogen komen??? Nou ja ik hoor het wel of ik welkom ben ja of nee. Ik heb met niemand ruzie en vandaar dat ik ook in beide topics kom. Ik weet niet eens echt waar die splitsing nou door kwam, is langs me heen gegaan.
PieterBel
Geplaatst: 05-12-11 19:00
Dat zeg ik toch niet?! Dat er mensen wel of niet meemogen. maar ik vind wel dat het tersprake moet komen want Levine (of wie was) het 'mocht' toen toch ook niet mee? Wel zo eerlijk lijkt mij naar oa levine (of wie het was) toe. maar verder maakt het mij niet uit, als ik maar lekker kan eten met leuk gezelschap.
ik hoor het wel wat het wordt, op zich ben ik niet zo moeilijk. anders een polletje?
Nathazzz
Geplaatst: 05-12-11 20:59
Er is al n poll Mytens! Zag t zelf ook pas 1 uur geleden
Jinthe1
Geplaatst: 05-12-11 21:00
Wat een leuk idee!! Ik zou graag mee willen maar december gaat mij niet lukken en is ook te zwaar en januari loop ik op het laatst dus dat gaat hem niet worden helaas.... Zodra uk oud genoeg is om mama een paar uurtjes te missen ben ik ook heel graag van de partij!!
Ik heb zelf besloten om de vorige meeting over te slaan, omdat de splitzing erg vers was en alles bij de verschillende mensen een plek te geven. Ik probeer in het topic gezellig mee te kletsen, zou het jammer vinden als het na een x aantal maanden/weken nog een probleem zou zijn dat ik af en toe ook in het andere topic post.