Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Faruba schreef:Neehoor,het word oogluikend toegelaten,maar op de bordjes die bij alle ingangen van het Goudse Hout staan staat duidelijk dat paarden verboden zijn. Als je een ,,verkeerde,, handhaver treft krijg je gewoon een boete. Eigenlijk is het zo dat er alleen ruiters van de manege het Goudse Hout er onder begeleiding van een instructeur mogen rijden en verder niet. Helaas gebeurt er vaak anders maar die riskeren dus een boete.
Yanouuu schreef:Faruba schreef:Neehoor,het word oogluikend toegelaten,maar op de bordjes die bij alle ingangen van het Goudse Hout staan staat duidelijk dat paarden verboden zijn. Als je een ,,verkeerde,, handhaver treft krijg je gewoon een boete. Eigenlijk is het zo dat er alleen ruiters van de manege het Goudse Hout er onder begeleiding van een instructeur mogen rijden en verder niet. Helaas gebeurt er vaak anders maar die riskeren dus een boete.
dus ik (en de rest van de pensionners) mogen daar eigenlijk ook niet naartoe?
zonder instructeur? want er rijden eigenlijk nooit meer manegeruiters meer buiten daar, de enige instructeur die zijn lessen mee naar buiten nam is namelijk weg en volgens mij wordt het nu dus niet echt meer gedaan, behalve met die 'feestlessen', maar verder zijn het volgens mij alleen pensionruiters die alleen of met elkaar naar buiten gaan..?