Citaat:4-5 januari : Desireex- margje - Elvi - Nienke5-6 januari : Desireex- margje - Elvi - izabelle - Nienke28-29 december :margje - Elvi weet niet helemaal zeker - NienkeGelukkig kozen jullie niet 3 januari, want dan ben ik jarig!
4-5 januari : Desireex- margje - Elvi - Nienke - Myrna5-6 januari : Desireex- margje - Elvi - izabelle - Nienke - Myrna28-29 december :margje - Elvi weet niet helemaal zeker - Nienke - Myrna
ik moet het echt snel weten welke datum we kunnen doen want we hebben nog iets anders met de familie die we moeten plannen
Ik zal ook even kijken wanneer ik kan, en even met mn ouders overleggen Wieweet kan ik iets regelen met Joey!Myrna zit niet in ons topic?
Ik ben net begonnen met VD en zit ook in het topic En Nijmegen is ook lekker dichtbij (zowel vanuit Uden als Wageningen). Helaas geen vrij reizen voor mij dan, maar dat is niet zo'n probleem... Ik denk er nog even over na qua data (ga ook die weken verhuizen).
margjex schreef:ja dat is zeker lekker dichtbij:)Wat is het dichtstbijzijnde station? (reis traject Nijmegen - Arnhem 'maar' 2x per week... )
Oh dat is echt dichtbij Denk er nog even over na (even inschatten of het gaat lukken met verhuizen) Als ik kom, neem ik wel de camera mee
Nista_RX schreef:Ik zal ook even kijken wanneer ik kan, en even met mn ouders overleggen Wieweet kan ik iets regelen met Joey!Myrna zit niet in ons topic?Idd Robin! We zouden misschien samen met de trein kunnen gaan?
Myrna_Kyra schreef:4-5 januari : Desireex- margje - Elvi - Nienke 5-6 januari : Desireex- margje - Elvi - izabelle - Nienke 28-29 december :margje - Elvi weet niet helemaal zeker - Nienke
Myrna_Kyra schreef:4-5 januari : Desireex- margje - Elvi - Nienke 5-6 januari : Desireex- margje - Elvi - izabelle (kot wel maar blijft niet blijven slapen) - Nienke 28-29 december :margje - Elvi weet niet helemaal zeker - Nienke