Sander misschien dat het een idee is om een keer een kaart van de hema,albertheijn etc te halen zodat je voor 12,50 de hele dag kan reizen? Dan ben je veel goedkoper uit dan de rest
Maar kan het dan niet ergens in Utrecht? Dat is makkelijk te doen vanuit Amsterda/omstreken en hoeft de rest ook niet zo ver?
Sadira
Geplaatst: 12-12-11 23:32
Ik moet voor zaterdag 11 februari trouwens afhaken. Het concert van Bløf ging niet door 10 december wegens ziekte en is nu naar die datum verplaatst
En Shanna, klinkt eerlijk hoor, vind ik prima. Amsterdam is voor mij ook best te doen.
Het idee was inderdaad om het af te wisselen bij verschillende mensen. Reizen, vind ik niet zo heel erg, maar dan graag wel doordeweeks Anders eventueel een weekend editie hier, en een week editie in Amsterdam...
En die dagkaarten zijn inderdaad wel handig. Voor de kick-off en TGIO van NaNo had ik er twee gehaald.
Locatie is wat mij betreft ondergeschikt, maar ik wacht even de datum af icm mijn agenda op dat moment. Er komen wat grote schrijfklussen aan dus even kijken in hoeverre het combineerbaar is.