Afhankelijk van de datum kom ik misschien ook wel buurten Kan wel weer wat technieken oppoetsen/bijleren, sta al een tijd haast op non-actief qua taarten business, dus ik wil wel weer wat erbij leren
Ik was aan het bijlezen en net aangekomen bij het meeting gedeelte! Maar ik doe ook graag mee! Ik woon op 20 min. van Tilburg dus voor mij persoonlijk heeeel ideaal
Wil ook nog heel veel leren, misschien met die crimpers? icing- koekjes, frillen inderdaad. Allemaal hartstikke leuk!
Hoi Loonew en andere gegadigden, er is besloten dat het een meeting wordt voor vaste posters van het taarten topic ivm beperkte ruimte . Mocht je graag de basis of fijne kneepjes van het vak willen leren dan zou je bij iemand van ons die workshops geeft, een workshop kunnen volgen .
Mayo
Geplaatst: 23-11-11 10:48
Valina schreef:
IngridB schreef:
Oh ja die crimpers . Heb ze in huis, maar weet niet wat ik ermee moet . Ja weet het wel, maar durf m eigenlijk niet in een taart te zetten
Wat me op het volgende brengt: we moeten tzt wel even afspreken wie wat meeneemt, en wie wat wil oefenen. Met crimpers kun je het vrij eenvoudig houden door bijvoorbeeld een kartonnetje te bekleden en daar op te oefenen of misschien wil iemand zich wel gelijk op een taart storten, die moet dan ook meegenomen worden.
Inderdaad, ik kan trouwens geen ganache meenemen, dat wordt echt een zooi, en moeilijk om de consistentie precies goed te houden. Verder moet ganache een nacht in de koelkast staan om hem mooi hard te krijgen (tenminste, dat doe ik altijd ), dus dat gaat hem niet worden . Ik kan wel een dummie meenemen, of een al met ganache afgesmeerde taart.
Mayo
Geplaatst: 23-11-11 10:57
Ik wil altijd nog koekjes leren versieren met RI. Vlinders kan ik al en ik denk dat het haast hetzelfde werkt, maar ik wil ook de fijne tips en trucs van de inlay-versieringen leren.