Gaan er meer bokkers zaterdag naar Schockemoehle??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 13:19

Gisteravond gebeurder er iets waardoor ik in de stalgang nog al snel van mijn paard moest springen (nee ik ben niet gevallen), hierdoor kwam ik nogal hard terecht (gewoon op mijn voetjes ja) en heb ik nu enorme last van mijn knieên en op nog wat plekjes. Een paar uur in de auto does not sound appealing op het moment, ik kijk vanavond even hoe het gaat.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 17:39

Ik haak af. Vanavond nog even de kroeg in en morgen 3 paarden rijden en om een uurtje of zeven naar een feestje dat ik vergeten was.
Veel plezier met geld uitgeven. Haha!

wynoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 21:47

Hoe was het??

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 12:46

En dames? Nog uitgebreid geshopt?
Had Schockemoehle nog wat over toen jullie weg waren?

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 13:56

Ik wilde eigenlijk voor een paar bandplooibroeken kijken, maar ik kwam erachter dat Duitsers strakke modellen veel mooier vinden, had ik kunnen weten, maar ja.
Toen baalde ik een beetje en om mezelf weer blij te maken heb ik een hele mooie frontriem gekocht, met swarovski diamantjes.

Dus dat viel nogal mee, aangezien ik veel meer geld op zak had en er nog mee ben thuisgekomen ook. Haha!
Wel een hele mooie winkel met erg mooie spullen. OK dan!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 22:54

Helaas pindakaas geen geschikte Sprengerbitjes meer... Die waren al uitverkocht toen wij er waren.
De Rambo dekens waren helaas niet zo dik als ik ze verwacht had en ook niet de juiste voering dus die heb ik ook laten liggen.
Maar wel heel luxe allemaal hoor! Apart zo'n winkel, in NL ken ik er ook wel een paar maar die zijn heel klein, dit is een Hippodrama maar dan met alleen maar mooi spul!

Verder was het een erg gezellige dag! Maar ik was wel helemaal lam toen ik thuiskwam *LOL*