Ik zal eens kijken wat voor spellen ik heb liggen. In ieder geval heb ik ook spellen als Saboteurs, weerwolven, munchkin en een soort variant op mens-erger-je-niet (Dog).
Ik doe ook mee hoor! Kan eventueel ook bij mij, maar Tilburg lijkt me wel een stuk centraler!
Catan is leuk! Wij spelen tegenwoordig regelmatig 'ticked to ride', vind ik persoonlijk ook erg leuk... Heb hier nog een heleboel spellen staan...dus neem eventueel wel verzameling mee.
WAUW! wat een leuk initiatief. Het is dat ik het al zo druk heb, maar vind het superleuk. Weet niet hoeveel aanmeldingen er al zijn? dadelijk wordt het te druk voor een huiskamer dan moeten jullie een locatie afhuren.... Mocht er ooit een spelletjes "dag" komen, op bijv. een zaterdag ofzo houd ik me wel aanbevolen!
Denk dat we gewoon even een datum en locatie moeten prikken. Iris had voorgesteld bij haar, dat misschien gewoon aanhouden?? Wanneer?? Op een doordeweekse dag... of toch in het weekend?? Op een zaterdag is natuurlijk ook gewoon wel leuk
Graag in het weekend. Vrijdag of zaterdag is mij om het even. Ik zal eens even kijken of we een poll kunnen fixen. Zou het wel leuk vinden als het nog op korte termijn kan.
Even kijken... op korte termijn wordt lastig voor mij. Of het moet deze vrijdag zijn Daarna dit weekend bij vriendinnen. Volgende week vrijdag party van mijn werk (en dat wordt láát!) Volgende week zaterdag verjaardag van dinnetje. 11 november filmpje kijken met een vriend, 12 november concert. Vanaf daarna niks meer staan