Ik heb ook even gestemd maar eigenlijk maakt het niet zo veel uit. Ik heb gestemd op brabant, zuid holland, noord holland en utrecht. Gelderland zou eventueel ook kunnen maar dan ligt het er echt aan waar in gelderland en wanneer
Voor mij is Arnhem ook dik 2 uur treinen, tenzij ik bij mijn ouders ben, dan ben ik 25 minuten onderweg ofzo, maar Utrecht is net zo ver weg. Ik woon nou eenmaal in een uithoek van Nederland.
Ik ook, ik ook Zullen we kijken of we het in November kunnen laten plaats vinden?
De meeste stemmen zijn gegaan naar Gelderland, zowel week als weekend, zullen we in ieder geval voor Gelderland gaan dan? En dan nog: waaaar in gelderland?
Tivara
Geplaatst: 28-10-11 23:25
Ik ken alleen Ask de Chef in Arnhem in Gelderland. Misschien kunnen we even een lijstje maken met sushi (onbeperkt eten ) restaurant in Gelderland, en dan kijken waar de meeste mensen naartoe kunnen/willen komen?
Edit;
Heb al even gezocht. Als mensen een beter idee hebben, beschouw dit dan als niet gepost Heb alleen naar all-you-can-eat gekeken.
Apeldoorn - Midori
Arnhem - Ask de chef - Japans Restaurant Matsuzaka (weet niet of dit all you can eat is) - Ohashi Japans restaurant
Ede - Japans Restaurant EDO
Nijmegen - Yukimi (max. 5 sushi's per ronde pp)
Er zijn ook bij best veel reataurant workshops sushi maken te volgen!
edit: Sorry Kiki, had niet gezien dat jij ook al een lijstje had geplaatst! En een workshop is aan mij persoonlijk niet besteed Ik wil gewoon ETEN haha
Laatst bijgewerkt door Corelli op 28-10-11 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt