Je mag best praten francis. Als ik je de mond zou werken snoeren richt ik mijn bericht wel specifiek op jou.
Ik denk dat alle verwarring en daardoor onbegrip en vragen komen door mis communicatie
saroanda
Geplaatst: 14-10-11 23:04
Als dat zo is Hilda dan ga ik niet, want ik wil met jullie allemaal aan 1 tafel zitten en mezelf niet op moeten splitsen omdat ik met 2 groepen uit eten wil.
Zo begrijp ik dit topic, de missende gevraagde uitleg, waarop door iemand anders op gereageerd wordt met dat ze dat niet wil, anders wel.
PieterBel
Geplaatst: 14-10-11 23:09
BA: Je had het over 'mond houden als je niet mee gaat', ongeacht voor wie het is vind ik dat je nooit iemand de mond mag snoeren of je het er nu wel of niet mee eens bent. Daar hou ik niet van. Ik ga mijn lappie zo maar uitzetten.
aangezien ik morgen niet naar chubby ga had ik wel meegekund naar het etentje, maar het gaat nu allemaal een beetje raar...
ik snap wat mytens bedoeld! wij wouden naar almere en toen wouden er meiden naar utrecht en dat wouden wij niet aangezien we zover zaten met file en alles. toen werd er besloten om naar utrecht te gaan, maar de meiden die naar utrecht wouden gingen niet meer mee, dus dan konden we toch gewoon weer naar almere?
want iedereen uit het andere topic die hadden geopperd om naar vandaag te gaan, gingen niet meer mee, dus hadden we alsnog gewoon naar almere kunnen gaan.
Maar waar staat dat de overblijvers in het andere topic weer terug switchten en naar Almere zouden?
Ik kan wil die redernatie voor dit nieuwe topic best begrijpen alleen had ik graag de uitleg in de OP gelezen en een reactie op mijn en anderen hun reactie in deze richting gezien. Dan was dit misschien een positief topic gebleven.
Retlaw
Geplaatst: 14-10-11 23:20
Daar ben ik het ook mee eens, alleen is het jammer dat er afgehaakt wordt nadat besloten is om wél naar vandaag te gaan. Dus er wordt aangepast, en als jullie dan niet meer willen mogen wij wel lekker weer naar Almere?
PieterBel
Geplaatst: 14-10-11 23:22
dat had met de negatieve sfeer, door de switch, in het topic te maken volgens mij.
pantuf
Geplaatst: 14-10-11 23:22
In eerste instantie was dat bij mij omdat ik niet meer met Nathazz mee kon rijden maar eerlijk gezregd was ik het gedoe er omheen al beu
PieterBel
Geplaatst: 14-10-11 23:23
edit: ik zie dat je je post veranderd hebt Jannie. Iedereen is vrij om te gaan en staan waar hij of zij wilt lijkt mij.
Hilda79
Geplaatst: 14-10-11 23:24
Laat maar.
Nathazzz heeft dit topic vast met de beste bedoelingen gemaakt.
pantuf
Geplaatst: 14-10-11 23:25
Mij leek het ook niet meer dan logisch dat jullie wel naar Almere gingen omdat zo veel reistijd scheelde. Niet zo gek om te denken lijk mij?
Daarom zeg ik ook het leek mij logisch... Ik heb trouwens niet mee gekregen in dat topic dat het ook echt zeker vandaag werd (heb ook 2 a 3 keer gepost wat nu de bedoeling was voor ik zei dat ik niet meer mee ging).
PieterBel
Geplaatst: 14-10-11 23:31
. meeting almere . veranderen naar Vandaag? . discussie; voors en tegens. . toch maar naar Vandaag? . hoeft niet persé . Een verandering van locatie Almere naar Vandaag. (speciaal voor sandra) . commentaar op de switch . negatieve sfeer . afzegging ivm de negatieve sfeer . voorstanders van Vandaag komen toevallig niet meer. . voorstanders van Almere gaan toch naar Vandaag. . waarom dan die hele negatieve sfeer in het begin? terwijl de uitkomst nu toch Vandaag is?
Is het zo duidelijker omschreven? Dit is mijn beleving.
Laatst bijgewerkt door PieterBel op 14-10-11 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt