Alou schreef:nee
jij verdiend op een aai over je bolletje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
laulapaula schreef:ik kan erover heen gelezen hebben, maar ik heb nog niet echt een vaste datum voorbij zien komen... dan kan ik pas kijken of ik vervoer kan regelen.. tegenwoordig hebben we nu wel nog iemand met een trailer op de boerderij die ik wellicht kan vragendus dat maakt de kans wel groter hihi
Carmuh schreef:ja dus als degene die vervoe rmoeten regelen even kijken welke datum hun uitkomt?! dan weten we wat meer...maar het is dus op een zondag?? heb volgens mij elke zondag wedstrijd hihi maar zal even kijken...
YvonneNEL schreef:Carmuh schreef:ja dus als degene die vervoe rmoeten regelen even kijken welke datum hun uitkomt?! dan weten we wat meer...maar het is dus op een zondag?? heb volgens mij elke zondag wedstrijd hihi maar zal even kijken...
ja, dat kwam omdat elise elke zaterdag les geeft en alleen op zondag kan.. heb je ook wel eens geen wedstrijd
YvonneNEL schreef:oke. we gaan spijkers met koppen slaan![]()
Datum: 20 nov
Plaats: Het Twiske
Parkeerplaats: P16 waar het gratis is. Bereikbaar via Den Ilp.
Trefpunt: Op de parkeerplaats of in het bos als je ergens anders parkeert.
Als je ergens anders parkeert: Tarieven 2011-2012 Voor de eerste 3 uur betaalt u € 3,50,-. Een dagkaart (parkeren meer dan 3 uur) kost € 6,-.
Plattegrond: http://www.hettwiske.nl/documents/recre ... net_a3.pdf
Wie gaan er mee:
Yvonne
Esther
Even zelf aanvullen als je mee wilt en kunt, vervoer kunt regelen etc...
We will meet