We gaan niet in de herfstvakantie omdat de helft dan niet kan. Ik kan dan wel dus eventueel kan iemand ook een dagje hier heen komen of slapen. En dan kunnen we naar Blacky enzo.
LauraKiara
Geplaatst: 05-10-11 16:32
Vanuit waar kom je ? Grunn! Tot en met waar mag je ? uhh, verweggistan. Hoelang mag je blijven ? idk? hoe meer zielen hoe meer vreugd en dus hoe langer, Wanneer kun/mag je ? ik kan altijd wel, liefst niet in de vaka, dan heb ik druk xd Met wie kom je ? mensen die in de buurt wonen kunnen meerijden mits die geen pony's mee gaan nemen, xd Wat voor vervoer heb je ? auto, trein, bus
Vanuit waar kom je ? Dicht bij Zwolle Tot en met waar mag je ? ver xD Hoelang mag je blijven ? Zolang als ik wil... Wanneer kun/mag je ? Altijd als het maar gemeld word! Met wie kom je ? Alleen of zal ik Fritsie mee nemen? (hondje) Wat voor vervoer heb je ? Trein
We gaan niet in de herfstvakantie omdat de helft dan niet kan. Ik kan dan wel dus eventueel kan iemand ook een dagje hier heen komen of slapen. En dan kunnen we naar Blacky enzo.
Welk weekend gaan we doen? Ik kan bijna elk weekend wel ! En verder kunnen er sws keer iemand/meerdere hier in groningen komen en eventueel slapen, Dan kan je sws mij/kailey/joelle wel meeten wonen dichtbij en misschien laura en lisa ook? en naar de paarden sure
ik denk dat ik nog wel naar zwolle mag Maar weet niet cker...
Jolijnn
Geplaatst: 01-02-12 21:53
Vanuit waar kom je ? glanerbrug/enschede Tot en met waar mag je ? ik denk alleen 30 min rijden ofzo Hoelang mag je blijven ? 1 dag gewoon Wanneer kun/mag je ? in weekenden Met wie kom je ? pony's: banjo en pico! Wat voor vervoer heb je ? nog niks maar kan wel kijken