Ik meld me ook aan! Vind scrappen en bloemschikken zelf niet zo heel leuk maar alle andere dingen die genoemd zijn wel. Mocht het toch scrappen of bloemschikken worden, dan moet er minimaal wat te eten bij zitten.
Even een lijstje geopperde ideeën (+ eigen inbreng): - BBQ (afhankelijk van t weer) - Gourmetten - Evt. eind nov/dec. iets in de trant van sinterklaas?? - Bloemschikken - Scrappen - Wolvega - Workshop bonbon's maken
Mij maakt het niks uit, Klinkt allemaal wel erg lekker en gezellig. Of naar preston palace gaan? Daar is zat te eten hahaha! Wil eventueel wel rijden.. Ik moet het ook optijd weten ivm oppas :p en me ma heeft weer werk, dus kan niet meer alle dagen oppassen.
update lijstje: - BBQ (afhankelijk van t weer) - Gourmetten - Evt. eind nov/dec. iets in de trant van sinterklaas?? - Bloemschikken - Scrappen - Wolvega - Workshop bonbon's maken - preston palace (in karins achtertuin) - High tea
paardjuh
Geplaatst: 08-10-11 11:55
Wie kan wanneer? En voorkeur voor wat? Oktober
15 oktober 2011 * * * 16 oktober 2011 * * * 22 oktober 2011 * * * 23 oktober 2011 * * *
Of zijn er mensen met een voorkeur voor op een doordeweekse avond?
22 zitten wij weer boven Amsterdam. Lastige tijd van het jaar vind ik dit ook om dit soort dingen te plannen. Schoonzusje jarig, tentamens, mijn verjaardag en sinterklaas.
Ik kan ook 30 oktober niet. Ook het weekend van 11 november en van 18 november zit ik vol. Verder kan ik wel (behalve het sinterklaasweekend en met kerst).
Ja volgens mij ook. Ik denk dat we beter een datum in januari kunnen prikken, waarschijnlijk zijn er dan meer mensen die de weekenden nog niet volgepland hebben.