Die komt dan wel echt super van pas! Zonde van je vakantie, hopelijk maakt het AWD een beetje goed. Voelt net alsof we op schoolreisje gaan:) Had nog niet gezegd he dat ik er zin in heb?
Misschien loop ik een beetje op de zaken vooruit, in twee weken tijd kan er natuurlijk veel veranderen. Iig is er geen regen voorspelt, wel een flinke wind.
Wowie! Klinkt allemaal erg vet zo! Leuk! Alleen een maar... Heb juist die zondag met Cchanny van Bokt afgesproken om even langs de vlindertuin te gaan en op basis van die serie haar een snelcursus Lightroom te geven. Ik zal even overleggen.
Marlinda
Geplaatst: 03-10-11 21:40
LisaDijk schreef:
Wie wil er mee: •Carien87 •LisaDijk •Lifaya •Bagheera_206 •Marlinda •Photoco •Turbo • • •
Nog plek voor evt. 3 mensen dus! en we willen ook vossen zien hoor! haha
Kunnen we 't niet beter hierbij laten, jagen we anders niet alle dieren weg?
Ik heb er even goed over nagedacht. Zondag 16 oktober gaat hem helaas niet worden voor mij. Helaas. Ik zal nog eens een keer achter die Koniks aan gaan in onze duinen. Misschien dat we daar ook wel heen kunnen met kleine groep...
Wie wil er mee: •Carien87 •LisaDijk •Lifaya •Marlinda •Photoco •Turbo •
Kijk als er iemand nog dolgraag meewilt dan kan dat nog.. maar er zullen toch niet veel deelnemers meer komen denk ik, het is vroeg en het moet maar net in de buurt zijn