Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind het waarschijnlijk toch te duur. LisaDijk schreef:Nou zullen we het houden op 13 of 20 November? en welke stal..?
De Veluwe ligt toch het meest "centraal" dus dan hebben we de keus uit de Woelige stal of The Mill Ranch..
en de laatste lijkt mij wel extra tof omdat je dan kans hebt dat je nog andere diertjes tegen komt
maar gaan we voor een buitenrit van 2 uur? of langer? wat we natuurlijk ook kunnen doen als we echt voor een groot deel met fotografen zijn is een rit van 2 uur en daarvoor of daarna nog even een wandelingetje te maken door de veluwe, misschien kunnen we nog wel wat wild spotten dan

toen was ik nog niet te oud
echt, dat is zooooooo mooi, je hoeft maar 1 weg over te steken en dan ben je in het bos, vanuit daar kun je naar de heide, zandafgrafing etc gaan
je krijgt begeleiding mee dus die weten wel de leukste plekjes
weet niet precies hoe ze er tegen over staan een grote groep mee te nemen op buitenrit, ik heb dat zelf nooit gedaan, maar lijkt me iig erg tof
nu nog de datum.....
maar denk dat het handigste is om te vragen of ze dat doen voor een redelijke groep een buitenrit. Wel allemaal ervaring natuurlijk. Het is geen grote manege, een erg leuk sfeerfol stalletje
LisaDijk schreef:Ja alleen bij paardrijden > prijzen staat een prijs per uur

3 uur is de beste tijd die je kan doen, dit ivm heen en terug reis, het is zo'n mooie omgeving... je geniet er echt van

je bent niet de hele tijd aan het crossen hoor
je zal na het rijden wellicht last van je spieren krijgen
en als ik toch buikkramp krijg en we moeten de hele tijd stappen door mij is 't niet mijn schuld ik heb jullie gewaarschuwd haha 't lijkt me wel supergaaf en gezellig
Ja heb d'r zin in
zodat ik weet dat het alleen mijn eigen schuld is als ik er af val haha
heb het in Noorwegen ook gewoon gedaan en ging ook goed, apparatuur wat door mekaar geschud, maar stop evt. handoeken tussen mijn apparatuur voor extra bescherming
maar ga dan wel mailen of die wild rit 3 uur kan en of ik mijn apparatuur makkelijk op het paard mee kan nemen en natuurlijk of er dan wel tijd is voor foto's!
want als ik dan wild spot..