Ik had voor zondag de 30e gestemd, afhankelijk van hoe laat we maandag afspreken moet ik 1 of 2 dagen colleges skippen, even kijken of er verplichte tussen zitten.
Er zijn zeker geen carpoolers in omgeving Limburg trouwens?
Alleen als er meer zijn die dat leuk vinden hoor hahaha...
AniekR
Geplaatst: 29-09-11 16:56
Ik heb 's maandags tot 13u college, daarna zou ik direct de trein kunnen pakken naar Utrecht. Vroeger wordt lastig voor mij, aangezien ik eigenlijk die les niet meer kan missen (en het is copywriting ^_^). Koken/eten (ook al ben ik geen beste kokin ) en avondsessie lijkt me ook een prima idee!
Ik heb officieel op de maandag ook tot 1 uur college, ik was al van plan om dan rond 11 uur terug naar mijn kamer te gaan zodat ik het klaar kan zetten. Aniek vanaf waar moet je naar Utrecht komen (moet het vast al wel een keer ergens hebben gelezen :p)?
Ik kom dan vanuit Leeuwarden, als ik vanaf huis kom vanuit Groningen. Maar kwa reistijd maakt dat niet echt uit.
Of ik moet met de docente gaan overleggen, omdat het natuurlijk wél schrijven is Hahaha Zie wel dat de trein om kwart voor gaat, misschien dat ik een half uurtje eerder weg kan uit college, dan ben ik een uur eerder in Utrecht. Hoe is het vanaf het station te bereiken?
Vanaf centraal neem je de stoptrein richting breda, de eerste halte is al na 3 minuten en dat is station lunetten. Vanaf daar is het nog geen 5 minuten lopen naar mijn kamer. Ik haal je op vanaf station lunetten.
Hmm ja probleem voor mij is dat ik op dinsdagmorgen in Gent alweer in de collegezaal moet zitten, dus in theorie zou ik dan rond 14.00u alweer richting huis moeten om op tijd in Gent te zijn 's avonds... dus ik denk dat ik de dinsdag dan ook maar moet skippen.
Nee snap ik. Maar ik kan mij goed indenken, gezien ik er nog geen week bij zit, dat mensen mij liever niet er bij hebben. En dat moeten ze dan ook eerlijk zeggen.