Nee ik heb geen nieuwe aanwinst Maar voor wie graag mee wil, geen vervoer of paard heeft en graag op een schommelpaard zit, kan ik wel een exemplaar ala Sultan regelen. Nog iets groter en slungeliger en te weinig conditie om ambetant te doen
Geen idee van waar Rivaldi komt, ik weet alleen dat die spring gefokt is. Maar daar kan je werkelijk iedereen mee laten op wandeling gaan, ook niet ruiters (dan moet je alleen geen galoplijn in groep doen, z'n grote bewegingen kunnen dan wel eens parten spelen )
Sultan zijn moeder was een goede springmerrie, echter zonder papier, vader oberon (bwp van balzflug als ik mij niet vergis). Grinnik, debbie, je weet dat je daar mij niet mee kan straffen hoor. Maar misschien zelf eens proberen? Denk alleen niet dat dat een naam is die die fokker zou kiezen.
Ik hou me voor alle opties open!
Bluem
Geplaatst: 24-10-11 14:54
Hoewel nog steeds afhankelijk van vervoer e.d. ga ik graag mee op 26 november.
Zaterdag 26 november Tessa en L'Amour Stefanie en Sakje Koen en Frosty Evi en A.
Tessa, in het weekend van 11/11 mag je ook nog altijd organiseren hè, palen staan er toch al, dus dat palenzet-weekend gaat niet door
tess_84
Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-11 21:12
Weekend van 11 november is voor mij ook goed hoor, dat is nog helemaal vrij. Maar dan zou ik wel graag weten hoeveel er dan kunnen komen!
En inderdaad, ik ging twee keer gidsen: 19 november en 26 november. 19 november kan ook eventueel 12 november worden dan, als er dan meer mensen kunnen?
Jakary
Geplaatst: 06-11-11 17:33
Het komt dichterbij
tess_84
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-11 19:49
Nu de eerste BB-wandeling nog maar een week weg is, toch nog even kijken of er nog toevoegingen moeten gebeuren:
Zaterdag 19 november Tessa en L'Amour Lawrence en Boy Stefanie en Sakje
Zaterdag 26 november Tessa en L'Amour Stefanie en Sakje Koen en Frosty Evi en A.
Klopt dit nog steeds?
Ik zou voorstellen om telkens rond 10u30 hier te vertrekken, want als we geluk hebben met het weer, is het in de namiddag best wel druk in het bos (wandelaars, fietsers, andere ruiters, ...) en het is misschien wel leuker als we dan niet zo moeten opletten.
Is dat voor iedereen oké?
Ik wil wel voor verse warme chocomelk zorgen voor na de wandeling.
Jakary
Geplaatst: 11-11-11 19:52
Ik weet nog niet of ik ga kunnen de 19e, want als vriendlief niet moet werken, gaan we hoogstwaarschijnlijk Jakje halen die dag
Idra
Geplaatst: 11-11-11 20:23
Ik hoop dat ik de 26ste mee kan doen Zal er wat van afhangen hoe veel werk er nog is bij ons!! Licor and his ladies
ik moet volgende week om half negen bij de kapper zijn, dus ik denk niet dat ik op tijd geraak. En voor de 26ste wacht ik af, want wil Licor niet te hard pesten
Seppe
Geplaatst: 11-11-11 22:20
Sinds kort is zaterdag zowat de enige vrije dag dat ik heb. Dus ik ga mijn naam op 'hold' moeten zetten. Ik doe m'n best, maar er moet hier nog vanalles gebeuren...
Bluem
Geplaatst: 14-11-11 11:07
Ik moet ook passen, enerzijds omdat ik nog geen vervoer heb, anderzijds omdat dit de enige datum blijkt te zijn dat we hier met z'n allen eens een dagje weg kunnen...