Ik ga mee! ik ga mee! ik zit nu op mijn werk maar ga vanavond even data kijken. Ik kan sowieso wel in de weekends, en als het doordeweeks gebeurd kan ik maandag en dinsdags meestal wel vrij krijgen. Woensdags ook nog wel misschien, donderdag en vrijdag zijn bij ons erg druk dus dat wordt niks
11 september kan ik echt niet. Als het door de weeks is moet ik vrij nemen. Kan op zich wel, maar liever niet natuurlijk.
Sannanasje
Geplaatst: 09-08-11 12:45
Toch maar nu, zit me toch te vervelen en de baas is weg dus kan ongestoord internetten
Ledenlijst: Hackie (Joyce) woont in Zaandam, Noord-Holland Polivy (Ilona) woont vlakbij Apeldoorn, Gelderland Engel woont bij Leeuwarden, Friesland Femke woont vlakbij Den Bosch, Noord-Brabant (het weekend van 9-10-11 zou misschien nog kunnen) Joyce2 (Joyce) woont in Amersfoort, Utrecht (data zijn ovb, want ik heb mn agenda niet bij me) Tjaldur (Marieke) woont tussen Den Bosch en Eindhoven, Noord-Brabant Rockwitch (Lieke) Woont in Hellevoetsluis, onder Rotterdam (weekend van 9-10-11 zowiezo niet, Horse Event) MarJon (Marjon) Woont in Opende, Friesland/Groningen (en ligt aan de plaats enz Alle data's ovb omdat ik niet weet hoe ik straks zit met school ) Sannanasje (Sanne) Woont in Hellevoetsluis, Zuid-Holland (alle doordeweekse data zijn onder voorbehoud dat ik vrij kan krijgen)
Ik kan doordeweeks eigenlijk echt niet. Tenminste neem aan dat de school hiervoor niet vrij geeft
Tjaldur
Geplaatst: 09-08-11 13:19
Ik kan ook niet door de week, maar heel misschien dat ik ergens adv heb, maar dat schema ligt op school en daar ben ik pas maandag weer te vinden. Iemand trouwens zin om 34 tafels en stoelen mee te sjouwen?
Ledenlijst: Hackie (Joyce) woont in Zaandam, Noord-Holland Polivy (Ilona) woont vlakbij Apeldoorn, Gelderland Engel woont bij Leeuwarden, Friesland Femke woont vlakbij Den Bosch, Noord-Brabant (het weekend van 9-10-11 zou misschien nog kunnen) Joyce2 (Joyce) woont in Amersfoort, Utrecht (data zijn ovb, want ik heb mn agenda niet bij me) Tjaldur (Marieke) woont tussen Den Bosch en Eindhoven, Noord-Brabant Rockwitch (Lieke) Woont in Hellevoetsluis, onder Rotterdam (weekend van 9-10-11 zowiezo niet, Horse Event) MarJon (Marjon) Woont in Opende, Friesland/Groningen (en ligt aan de plaats enz Alle data's ovb omdat ik niet weet hoe ik straks zit met school ) Sannanasje (Sanne) Woont in Hellevoetsluis, Zuid-Holland (alle doordeweekse data zijn onder voorbehoud dat ik vrij kan krijgen) Winnitou (Anke) woont in Zaandam, Noord-Holland, (Hackie, je kunt hier op andere data wel langs, ben door de weeks bijna iedere avond thuis (ivm zoonlief) en tijdens schooltijden moet meestal ook lukken.
Voor mij ook meer dan 2 uur rijden, mijn vriendin had er ook nog niet eens zo''n zin om mee te gaan, en ik ga niet met het OV dat wordt voor mij te duur...
Alja
Geplaatst: 10-08-11 07:15
EngeltjeS schreef:
HE is voor mij veels te ver, qua vervoer....
is er al een plek bekend dan waar er afgesproken gaat worden??
engel als je naar meppel kunt komen kunnen we vanaf daar wel samen gaan!